صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 11 May 2023
در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان بر هم افزایی بیشتر این دو نیرو تأکید و از سپاه و ناجا به عنوان دو بازوی قدرتمند برای برقراری امنیت در جامعه یاد شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۴۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرهنگ پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان به همراهی جانشین ناحیه مقاومت و هیئت همراه از سپاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی باسرهنگ کریمی فرماندهی، حجت الاسلام حسنی مسئول عقیدتی و سرهنگ، محمدجواد آرامون جانشین نیروی انتظامی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
سرهنگ پساوند در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی گفت: درِ باغِ شهادت برای جان برکفان نیروی انتظامی که برای امنیت کشور تلاش می‌کنند همیشه باز است و ما هر روز شاهد دلاوری‌ها ورشادت‌های آن‌ها هستیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستند، اظهار کرد: سپاه و بسیج در طرح ایجاد امنیت به صورت تمام قد و دوشادوش در کنار نیروی انتظامی است، پرچمداران برقراری امنیت در جامعه جان برکفان نیروی انتظامی هستند و ما در کنار این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: امروز ناجا با تمام قدرت و اقتدار در برابر ناامنی‌هایی مانند مبارزه با اخلالگران نظم وامنیت و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی می‌ایستد و اجازه کوچکترین را به آن‌ها نخواهد داد.
سرهنگ پساوند، نیروی انتظامی را نیرویی هوشمند و افتخارآفرین توصیف کرد و عنوان داشت: نیروی انتظامی در مقابله با قانون ستیزان، هنجار شکنان و عوامل مخل نظم و امنیت جامعه در فضای حقیقی و مجازی جایگاهی محوری دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، مجموعه‌ای بصیر، انقلابی و مقتدر است و رشد و بالندگی ناجا را در انجام مأموریت‌های خطیر شاهد هستیم.
وی ضمن تاکید بر ضرورت حمایت همه مسئولان و دستگاه‌ها از نیروی انتظامی در پیشبرد ماموریت مقدس این نیرو، گفت: امنیت مطلوب در تراز جمهوری اسلامی با مشارکت همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه امکان پذیر است.
سرهنگ مهدی کریمی هم در این دیدار با تاکید بر اینکه هماهنگی و همدلی ناجا با سپاه و بسیج دستاورد‌ها و برکات زیادی را در راستای تامین امنیت برای شهرستان به همراه داشته، بیان کرد: این همدلی و هماهنگی باید روز به روز ارتقا یابد.
فرمانده انتظامی رفسنجان بر همکاری بیشتر میان ناجا و بسیج تاکید داشت و گفت: این همکاری زمینه ساز هرچه بیشتر خدمت به مردم و برقراری نظم و امنیت خواهد شد.
وی افزود: امروز بر ما لازم است که به تاسی از فرمان رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بنیانی مرصوص در کنار هم و سدی محکم در مقابل دشمنان باشیم.
فرمانده انتظامی رفسنجان بیان داشت: خدا را سپاس می‌گوییم که این توفیق را به ما داد که سرباز اسلام، حافظ ارزش‌های دینی و تامین کننده امنیت و آرامش مردم باشیم.
در پایان این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ کریمی و همکاران خدومشان در سنگر دفاع از امنیت و برقراری نظم و مبارزه با ناهنجاری‌های گوناگون اجتماعی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و بسیج سپاه پاسداران درشهرستان رفسنجان دوشادوش یکدیگر با هرگونه ناامنی درشهرستان مقابله خواهند کرد.
ارسال نظرات