صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
بانک ملت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو)، با هدف انتشار گواهی سپرده کالایی بر پایه شمش طلا در بورس کالای ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۴۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بر اساس این تفاهمنامه که در راستای تاسیس صندوق سرمایه گذاری با پشتوانه طلا منعقد شده است، بانک ملت به عنوان خزانه دار در گواهی سپرده کالایی ایفای نقش خواهد کرد.
بر این اساس، مدت این تفاهمنامه از زمان امضا به مدت سه ماه تعیین شده است و حداقل اوراق معادل یکصد سوت درنظر گرفته خواهد شد.
دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه با قدردانی از دست اندرکاران سازمان ایمیدرو بابت فراهم آوردن مقدمات امضای این تفاهمنامه، اظهار داشت: خوشحالیم که سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به عنوان یکی از مشتریان خوب، بزرگ و تاثیرگذار، از عملکرد این بانک رضایت دارد و بانک ملت را به عنوان بانک عامل در پروژه های جدید انتخاب می کند.
وی با بیان این نکته که ۹۰ درصد تامین مالی اقتصاد کشور بر عهده بانک ها است، تاکید کرد که رضایت و قدردانی مشتریان بزرگ باعث افزایش انگیزه دست اندرکاران بانک برای کار و فعالیت بیشتر می شود.
مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که این بانک معمولا اقدامات نو و ابتکاری انجام می دهد، اضافه کرد: بانک ملت صندوق سرمایه گذاری سکه را حدود شش ماه پیش راه اندازی کرد که تاکنون عملکرد خوبی داشته است و در بحث شمش نیز برای نخستین بار است که این صندوق با مشارکت بانک گشایش می شود.
وی اظهار امیدواری کرد که به زودی این صندوق به بهره برداری برسد و خیر و برکت آن به طرف های قرارداد و همچنین کل ملت ایران برسد.
دکتر بیگدلی با اظهار امیدواری نسبت به افزایش تعاملات طرفین با اجرایی شدن این تفاهمنامه، تاکید کرد: امیدواریم که اقدامات مهم تری با مشارکت بانک ملت به عنوان یکی از بزرگ ترین بانک های کشور و پیشرو در عرصه فناوری اطلاعات و سازمان ایمیدرو به مرحله انجام برسد.
خداداد غریب پور معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نیز در سخنانی با قدردانی از همکاری های بانک ملت با این سازمان، از عملکرد این بانک اظهار رضایت کرد و افزود: بانک ملت تاکنون همکاری های بی شائبه ای با سازمان داشته که شایسته قدردانی است.
وی با بیان این نکته که بانک ملت در شرایط سخت اقتصادی کنونی همراهی خود را با تولید به نحو شایسته ای نشان داده است، اظهار داشت: خوشبختانه یک مدل همکاری خوبی بین بانک ملت و ایمیدرو تعریف شده است و امروز نیز یک تفاهمنامه بسیار مهم برای نخستین بار در کشور با هدف انتشار گواهی سپرده کالایی بر پایه شمش طلا بین طرفین امضا می شود.
 
ارسال نظرات