صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: همزمان با هفته بسیج، قریب به 80 عنوان برنامه توسط سپاه امام حسن(ع) شهرستان قزوین اجرا می گردد
کد خبر: ۹۲۹۴۱۷۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: فرهنگ بسیج و بسیجیان در آموزه های انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند چنانچه امام راحل فرمودند خداوندا مرا با بسیجیان زنده بدار و با بسیجیانم محشور فرما و نیز فرمود من به اخلاص و ایمان شما بسیجیان غبطه می خورم.

وی ادامه داد: بسیج مکتب وارستگان و فرهیختگان است و ایثار، اخلاص، گذشت، شجاعت، معنویت و اخلاق مداری تنها بخشی از صفات بسیجیان می باشد.

این مسئول اذعان کرد: بسیج تربیت کننده افرادی نظیر حاج قاسم سلیمانی است که پرچم یالثارات الحسین را بر دوش گرفته و با ولایت ره سپارند و آماده اند تا در رکاب منتقم ثارالله باشند و با یاری کردن امام زمان(عج) حکومت جهانی اسلام ناب محمدی را برپا کنند

حجت الاسلام شجاعی مهر با بیان این نکته که بسیج همواره آماده است تا در خدمت انقلاب و مردم باشد، تصریح کرد: قوه محرکه بسیج برای حضور و دفاع در همه میدان ها و مقابله با تهدیدات و نیز مبارزه برای حل مشکلات مردم مکتب محوری، ولایت مداری، دلسوزی، اخلاق مداری و ایمان راسخ به راهی است که انتخاب کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: امروز سرلوحه کارهای بسیج مصداق حدیث شریفی از مولای متقیان علی(ع) است که مومنان را مثال جسم واحدی می دانند که اگر عضوی از اعضای این بدن بیمار و گرفتار شود تمام بدن احساس درد می کنند.

80 عنوان برنامه طی هفته بسیج در سپاه امام حسن(ع) اجرا می شود

حجت الاسلام شجاعی مهر در ادامه این گفت و گو اذعان کرد: همزمان با هفته بسیب قریب به 80 عنوان برنامه توسط سپاه امام حسن(ع) شهرستان قزوین اجرا می گردد. شعار امسال هفته بسیج متناسب با شرایط و بیانیه گام دوم انقلاب و ماموریت امروز بسیجیان عزیز انتخاب شده عنوان آن بسیج، پیشرو خدمت، امید آفرین می باشد.

وی ادامه داد: دیدار با خانوادهع شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور و عرض ادب در درب منزل آنها، دیدار با جانبازان و ایثار گران بسیجی و تقدیر از زحمات آنها، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه عکس استکبار ستیزی، اجرای نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، نمایشگاه دستاورد های انقلاب و بسیج، برپایی میز خدمت توسط گروه های جهادی، ایستگاه صلواتی و توزیع بسته های بهداشتی ، تهیه و توزیع جهیزیه برای زوج های کمتر برخوردار، برگزاری طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای گشت و میز خدمت پزشکی، ارائه مشاوره های حقوقی در زمینه های مختلف و تداوم ماموریت های مختلف که بسیجیان عزیز عهده دار شده اند اهم برنامه های این ناحیه طی هفته بسیج خواهد بود.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات