صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
سرلشکر موسوی تأکید کرد: همه ما بایستی با شناخت شرایط و اوضاع داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی نیاز‌ها و مسائل اساسی کشور، معیار‌ها وشاخص‌های فرد اصلح و دولت در تراز انقلاب را دقیق و عمیق بشناسیم و بشناسانیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۴۶
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ که به‌صورت ارتباط صوتی و تصویری با یگان‌های عمده ارتش در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات حق طبیعی مردم است و مردم در قبال این حق مسئولیت دارند و باید از حق طبیعی خود استفاده و به مسئولیت خود عمل کنند.

وی افزود: میزان مشارکت در انتخابات، نشان‌دهنده سطح آگاهی و بصیرت مردم است و با میزان احساس مسئولیت ملت نسبت به سرنوشت خودشان رابطه مستقیم دارد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: انتخابات موجب یأس هرچه بیشتر دشمن می‌شود و پیام روشن و مهمی برای دشمنان دارد.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: از مدت‌ها پیش دشمنان با توطئه‌های رسانه‌ای تلاش کردند مردم را نسبت به آینده ناامید کنند و القا کنند که حضور یا عدم حضور مردم در انتخابات هیچ تأثیری در سرنوشت‌شان ندارد؛ مطمئناً مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات، تو دهنی محکمی به دشمنان خواهند زد و ثابت خواهند کرد که حافظ آرمان شهدایی که خونشان را هدیه کردند، جانبازانی که سلامتی خود را نثار آن کردند و ایثارگرانی که از هیچ کوششی دریغ نکردند، هستند.

وی انتخابات پرشور را موجب امنیت، اقتدار، اعتلا و سربلندی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: انتخابات پرشور همانند سپری مستحکم، کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون ساخته و فرصتی برای تقویت قدرت نرم نظام و اعتلای موقعیت کشور در منطقه است.

فرمانده کل ارتش همچنین با تأکید بر اینکه انتخابات، فرصتی برای مشارکت مردم در سرنوشت کشور و حل مشکلات مردم است، افزود: مشکلات فقط با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه حل خواهد شد.

امیر موسوی همچنین افزایش مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کاهش تهدید‌های خارجی، اثر مثبت در کاهش و رفع تحریم‌ها و افزایش اراده برای مبادلات اقتصادی و سرمایه‌گذاری خارجی را از جمله پیامد‌های انتخابات در بُعد خارجی دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به تشریح انتظارات از فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های ارتش در انتخابات پرداخت و گفت: فرماندهان بستر لازم را برای حضور همگانی، پرشور، آگاهانه و هوشمندانه‌ی تمامی واجدین شرایط خانواده بزرگ ارتش در انتخابات فراهم کنند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه لازم است، فرماندهان با برجسته‌سازی دستاورد‌های خرد و کلان انقلاب اسلامی در سطوح مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی امیدآفرینی کنند، تأکید کرد: همه ما بایستی با شناخت شرایط و اوضاع داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی نیاز‌ها و مسائل اساسی کشور، معیار‌ها وشاخص‌های فرد اصلح و دولت در تراز انقلاب را دقیق و عمیق بشناسیم و بشناسانیم.

سرلشکر موسوی اظهار داشت: قطعاً حضور کارکنان و خانواده بزرگ ارتش در انتخابات، کمافی‌السابق کاملاً فعال و آگاهانه بوده و فرد مورد نظر خود را با شناخت و آگاهی انتخاب می‌کنند.

وی تأکید کرد: همه ما باید در نگاه به انتخابات از هرگونه گرایش و رفتار احساسی خودداری و مصالح نظام و منافع ملی و افزایش کارآمدی را مد نظر قرار دهیم.

فرمانده کل ارتش گفت: مطمئناً تمامی کارکنان و خانواده‌های محترم آن‌ها با هوشمندی و بصیرت در عرصه انتخابات حاضر شده و با سواد رسانه‌ای، ترفند‌ها و اقدامات دشمنان و معاندان را خنثی و بی‌اثر می‌کنند.

ارسال نظرات