صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امید که با هماهنگی فی ما بین سپاه و بسیج و علوم پزشکی در زمینه واکسیناسیون یک حرکت جهادی صورت خواهد گرفت .
کد خبر: ۹۳۶۱۴۷۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز  از پایگاه تجمعی شهید لنگری زاده واقع در شهرک مطهری بازدید کرد

سردار معروفی ضمن قدردانی از کادر خدوم و خستگی ناپذیرعلوم پزشکی اظهار کرد: از زمان ورود ویروس کرونا کلیه کادر پزشکی از پزشک تا پرستار و  بهورز همگی به طور شبانه روز پای کار بوده و زحمت کشیده اند و در این راه مجاهدت و صبوری کردند.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: بسیج و سپاه از روز نخست بیماری کرونا در کنار کادر درمان بود و با  اجرای طرح شهید سلیمانی در جهت مبارزه با شیوع بیماری اقداماتی را انجام شده است که در این راستا 154 کارگاه تولیدی ماسک فعال شد

این مقام مسئول گفت: همچنین فضا سازی تبلیغاتی و رسانه ای برای آگاه سازی بیشتر مردم با این بیماری انجام شد، ایجاد نقاهتگاه با یک هزار تخت در سراسر استان در سوله های ورزشی 9 دی و صالحین سپاه آماده شدکه بخشی از آن مورد بهره برداری  و بخشی از آن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت و از رئیس دانشگاه درخواست شد در صورت لزوم از آن استفاده نمایند.
سردار معروفی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج با تمام توانش در اختیار نظام سلامت و علوم پزشکی خواهد بود، اذعان کرد: استان کرمان در اجرای طرح شهید سلیمانی، جزو استانهای برتر در کشور اعلام شد به جهت هماهنگی فوق العاده ای بین سپاه و بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در همه عرصه ها وجود داشت.
وی با تاکید بر اینکه امروز هم سپاه و بسیج در زمینه واکسیناسیون اعلام آمادگی می کنند، خاطرنشان کرد:در استان کرمان  در حوزه واکسیناسیون هماهنگی دقیقی مجددا بین سپاه، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد که در حال حاضر 5 شهرستان به صورت تلفیقی و مستقل در کنار دانشگاه علوم پزشکی قرار دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد:امروز نیز  اعلام کردیم که حاضریم تا زمانی که واکسن وارد استان می شود سه شیفت نیرو در اختیاردانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم تا مردم سریع تر واکسینه شده و تجمعی صورت نگیرد.

سردار معروفی عنوان کرد: همچنین کمبود نیرو انسانی را به معاونت بهداری و  سازمان بسیج جامعه پزشکی جهت جذب  دانشجویان بسیجی فراخوان کردیم.
وی افزود: هم اکنون توسط بسیج سه مرکز به صورت کامل، یک مرکز توسط مجموعه ناحیه حضرت امیر (ع)  فعال است و 4 مرکز نیز به صورت مشارکتی با دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان فعالیت دارد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امید که با هماهنگی فی ما بین سپاه و بسیج و علوم پزشکی در زمینه واکسیناسیون یک حرکت جهادی صورت خواهد گرفت .
سردار معروفی خاطر نشان کرد:  توصیه و انتظارما  از مردم استان کرمان این است که کرونا را جدی بیگیرند و عادی انگاری نکنند و حتی کسانی که واکسینه می شوند در تجمعات حاضر نشوند و از ماسک استفاده کرده و پروتکل ها را نیز رعایت کنند و امید که بتوانیم به زودی زنجیره این ویروس جدید دلتا را شکست دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات