صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبر معظم انقلاب و مسئولین فعلی نظام مصمم به مبارزه با فساد و احقاق حق مردم و رسیدگی به مشکلات آنان هستند.
کد خبر: ۹۳۹۳۹۳۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج، بسیجیان استان فارس به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج با حضور در سازمان بسیج با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: بسیج تبلور ارزش‌های انقلاب اسلامی در توده‌های مردم و مجموعه‌ای مکتبی برخاسته از گفتمان انقلاب و اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به هفته بسیج گفت: هفته بسیج فرصتی است برای تقدیر از نقش آفرینی‌های دلاورانه بسیجیان و خدمت رسانی‌های صادقانه ، جهادگران که همواره در طول حیات انقلاب اسلامی در کنار مردم بوده و خادم واقعی و پاره تن مردم هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه افزود: ایران عزیز، کشور قدرتمندی است، البته در برخی از مسائل اقتصادی با مشکلاتی هم دست و پنجه نرم می کند که مسبب این مشکلات برخی سودجویان هستند.

وی ادامه داد: اگر نگاهی ساده به داخل کشور بیاندازیم می بینیم که کشور ما یک کشور غنی و چهار فصل است که اگر از این ظرفیت های عظیم به درستی استفاده شود هیچگاه دچار قحطی و کمبود مواد خوراکی نخواهیم شد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به اهمیت مقابله با فساد،تصریح کرد: ما به نمایندگی از بسیج خواهان مبارزه با فساد هستیم دست مفسدین و خیانت گران به خون شهدا باید از اقتصاد کشور قطع شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه گفت: ایران از برترین کشورهای جهان در عرصه های مختلف است و هوش جوانان ایرانی زبان زد خاص و عام در داخل و خارج از کشور عزیزمان است.

وی افزود: بزرگترین مشکل امروز کشور ما مدیریت و عدم مبارزه با فساد بوده که ان‌شاالله با حضور آیت الله رئیسی و دولت با تدبیر و قانونمند این مشکلات هم حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با تاکید به شعار دولت ایران قوی "مبارزه با فساد" گفت: با همت آیت الله رئیسی و همکاری خوب قوه قضاییه حجت الاسلام محسنی اژه ای مبلغی بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد تومان پول از مفسدین پس گرفته شده و به بیت المال سرازیر شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه گفت: رهبر معظم انقلاب و مسئولین فعلی نظام مصمم به مبارزه با فساد و احقاق حق مردم و رسیدگی به مشکلات آنان هستند.

وی افزود: روز گذشته در دیداری که با رئیس محترم قوه قضاییه داشتم ایشان بر رفع تمامی مشکلات باکمک بسیجیان و یاری خداوند تاکید داشتند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی در پایان با اشاره به حدیث امام صادق (ع) که می فرمایند: وَ مَنْ‌ قُتِلَ‌ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنٰا لِوَلِيِّهِ‌ سُلْطٰاناً فَلاٰ يُسْرِفْ‌ فِي اَلْقَتْلِ‌ إِنَّهُ‌ كٰانَ‌ مَنْصُوراً
امام صادق عليه السّلام فرمودند: به خدا قسم حضرت قائم عليه السّلام اعقاب كشندگان سيّد الشّهداء عليه السّلام را بواسطه عمل آباء و اجدادشان را خواهد، اشاره داشت و افزود: ظلم و ستم از مهم‌ترین عوامل خشم الهی است و خداوند به آه مظلوم، چنان ظالم را می‌گیرد که هیچ امید به رهایی او نیست.

ارسال نظرات