صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 19 May 2023
ریواز : ما دانشجویان بسیجی ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و فرا رسیدن یوم‌الله نهم دی‌ماه، میثاق خود با ولایت را در این روز بزرگ تجدید و تقویت می‌کنیم و اعلام می‌داریم که ...
کد خبر: ۹۴۰۳۷۵۰
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، علیرضا ریواز، مسئول مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد با اشاره سالروز حماسه نه دی گفت: یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با، ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار بود که وحدت، همدلی و وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را به عرصه ظهور رساند و چشم همه مردم جهان را به اقتدار بی‌مثال جمهوری اسلامی ایران گشود. مردم بصیر و انقلابی همواره در روز‌های سرنوشت ساز طی چهل و سه سال حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی، با رهبری و رهنمود‌های، ولی فقیه زمان و با بصیرت انقلابی، هر دسیسه و توطئه دشمنان آشکار و پنهان اسلام را ناکام ساخته اند.

وی گفت: نهم دی ماه ۱۳۸۸ به عنوان یوم الله دیگری در تاریخ حماسه‌های ماندگار به عنوان نقطه تلاقی میثاق ملت با ولایت و تجدید پیمان با شهیدان انقلاب اسلامی است که جهانیان در آن روز شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی برای خاموش کردن فتنه‌های داخلی وتوطئه‌های خارجی بودند.

ریواز بیان داشت: این رویداد بی بدیل، واقعه‌ای کم‌نظیر و حماسه‌ای پر فروغ از عزم ملتی بزرگ، بصیر و همیشه در صحنه بود که با تأسی از آرمان‌های بلند امام راحل (رحمة الله علیه) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری؛ حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با اهتمام و انگیزه‌ای فراتر از گذشته توانست با ایستادگی مقتدرانه در برابر زیاده‌خواهی جبهه استکبار، آرزو‌های شیطانی دشمنان و اهداف پلید فتنه‌گران را در نطفه خفه کند و چراغ راه آینده شود.

نماینده بسیج دانشجویی تاکید کرد: حرکت خود جوش و حضور عمارگونه مردم غیور انقلاب اسلامی در نهم دی‌ماه، مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود که دوستان انقلاب را در سراسر جهان دلگرم و امیدوار ساخت و بار دیگر بصیرت ومیثاق مجدد خود با ولایت را به رخ تمامی ایادی فتنه و استکبار کشید. غلبه نهایی بصیرت و هوشمندی ملت ایران بر آشوب طلبی و هنجارشکنی جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی، از پدیده‌های شگرف و آموزنده‌ای است که یادآوری و پاسداشت آن می‌تواند کشور عزیزمان را از گزند توطئه‌ها و تهدیدات شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی مصون دارد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی همواره با توطئه‌های خارجی و عناصر خائن و دنباله‌روی آنان در داخل روبه‌رو بوده است، اما همواره با یاری خدا در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه، ولی فقیه زمان خود، این مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته است و اکنون باگذشت ۱۲‌سال از فتنه آمریکایی صهیونیستی، نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و وحدت و بصیرت انقلابی مردم دارای ثبات و آرامش بی‌نظیر در داخل و عزت و اقتدار در منطقه و جهان اسلام است.

مسئول مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه یزد افزود: نقش محوری عاملان اغتشاشات سال ۱۳۸۸‌و جریان‌های همسو و حامی به‌عنوان بازی‌گردانان اتاق فکر استکبار و وارد کردن خسارت‌های سنگین به کشور در سال‌های گذشته بر کسی پوشیده نیست و این خیانت بزرگ از حافظه تاریخی این ملت پاک نخواهد شد. امروز کسانی که از این گونه اقدامات حمایت می‌نمودند چهره کریه خود را در پوشش‌های دیگری پنهان نموده‌اند و مطمئنا در صورت پیدا نمودن فرصت مجدد لحظه‌ای از فتنه‌انگیزی دیگری علیه ملت ایران دریغ نخواهند کرد.

وی اعلام کرد: ما دانشجویان بسیجی ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و فرا رسیدن یوم‌الله نهم دی‌ماه، میثاق خود با ولایت را در این روز بزرگ تجدید و تقویت می‌کنیم و اعلام می‌داریم که به عهد خود با امام راحل (ره)، شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و، ولی فقیه زمان، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پایبند بوده و هرگز اجازه نخواهیم داد ذره‌ای در مسیر اهداف والا و مقدس نظام جمهوری اسلامی، امام (ره) و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی در دانشگاه خللی ایجاد گردد.

ارسال نظرات