صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
امام جمعه سراوان گفت: ملت انقلابی ایران همواره با پیروی از حق از مظلوم به ویژه مردم فلسطین حمایت می کند و به زودی رژیم بی پایه و اساس اسرائیل از سرزمین فلسطین محو خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۳۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس با حضور مسیولین شهرستانی معتمدین ریش سفیدان علما و مردم قیور برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در مراسم راهپیمایی روز قدس بیان کرد: قدر دانی می کنیم از حضور تمامی مردم انقلابی خواهران، برادران وفرزندانی که امروز برای لبیک گفتن به مسیر نبی خاتم و گره کردن مشت ها علیه استکبار جهانی و شیطان در این مکان گردهم آمدند.

وی افزود: وعده الهی این است که اولا اسلام دین جهانی می شود، خدا وعده داده که اگر تمام عالم کفر گرد هم جمع شوند بر ممالک اسلامی با تمامی تجهیزات و امکانات یورش ببرند اما اسلام پیروز و جهانگیر است و پرچم اسلام در جهان برافراشته می شود.

امام جمعه سراوان گفت: امروز اگر در این مکان گرد هم آمدیم به این جهت است که کفر مسلمانان را در سرزمین اسلامی و در مسجد الاقصی که مقدس ترین مسجد و سرزمین مقدس و اولین قبله مسلمین است را از سرزمین خود بیرون راندن و آواره کردند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: سرزمین مقدسی که دل مسلمان عاشق این سرزمین است را غصب کردند و یک رژیم جعلی، غاصب، ضد اسلامی و ضد بشری را در قدس تجهیز کردند تا بتوانند سرزمین بیت المقدس را اشغال و هم در ممالک اسلامی مزدوری کنند.

وی تصریح کرد: مسلمانان زیر بار استکبار نمی روند و ندای خدا و فلسفه آمدن نبی خاتم (ص) بر این بود که درس استکبار ستیزی را از ایشان بیاموزیم، مردم مسلمان و مجاهد دین با این تفکر و مبانی 73 سال به نمایندگی از جبهه حق و مسلمانان مجاهد در مقابل رژیم صفاک صهیونیستی که نماینده استکبار و کفر است ایستادگی کردند.

امام جمعه سراوان اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) با شناخت جبهه باطل و با شناخت ظلمی که بر مردم فلسطین شده بود و با شناخت فلسفه وجودی این رژیم جعلی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند که نماد و یادآوری بشود برای پشتیبانی از مجاهدت های مردم مقاوم فلسطین و تودهنی بشود بر چپاول گری استبکار و خجالت زدگی شود برای کشورهای مسلمان و سردمداران کشورهای مسلمان که زیر چتر طاغوت رفتند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: امروز یقینا رژیم صهیونیستی با این شعارها و حرکت هایی که در کرانه باختری، غزه و سرزمین اشغالی از مردم فلسطین می بیند به وحشت افتاده است.

وی گفت:مشت های گره کرده و شعار ها، تزلزل و افول استکبار را هر چه سریعتر فراهم می کند، ملت انقلابی ایران همواره با پیروی از حق از مظلوم به ویژه مردم فلسطین حمایت می کند و به زودی زود رژیم بی پایه و اساس اسرائیل از سرزمین مقدس فلسطین محو خواهد کرد و شاهد پیروزی مجاهدان راه خدا خواهیم بود.

ارسال نظرات