صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 15 May 2023
رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری که با درج آگهی‌های مختلف در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۳۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ "قدرت الله الوانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: خانم جوانی به پلیس فتا مراجعه و با ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه در سایت دیوار قصد خرید لوازم خانگی را داشته که پس از واریز مبلغی به عنوان بیعانه به شماره حساب اعلام شده، فروشنده دیگر پاسخگو نبوده است؛ بلافاصله موضوع به طور ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی مشخص گردید فردی ساکن شهر" زاهدان" با انتشار آگهی فروش لوازم خانگی در سایت دیوار تعدادی از شهروندان را فریب داده و با اخذ مبالغ زیادی از آنان کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران متهمان را که ساکن شهر زاهدان بودند، مورد شناسایی و ضمن هماهنگی با مراجع قضائی و همکاری با پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان طی یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را در منزلشان دستگیرکردند که در بازرسی از منزل متهمان، چندین دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی لپ‌تاپ و سیم‌کارت‌های تلفن همراه و همچنین تجهیزات رایانه‌ای کشف شد.

سرهنگ الوانی در ادامه عنوان کرد: اعتماد شهروندان به افراد در فضای مجازی به خصوص فروشگاه‌های آگهی محور، بستر کلاهبرداری را برای افراد سودجو فراهم می‌کند، کاربران فضای مجازی به جهت گرفتار نشدن در دام کلاهبرداران سایبری، قبل از رویت کالا به هیچ عنوان اقدام به واریز وجه نکنند.

این مقام سایبرخاطرنشان کرد: شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.


انتقال محموله مواد مخدر بی نتیجه ماند


فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در شهرستان"قاین" خبر داد و گفت: در این زمینه یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

سردار"ناصر فرشید" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه"ابراهیم آباد" شهرستان"قاین" هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از سواری پژو، ۱۰۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بودکشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران در این زمینه خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سردار فرشید با اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر، خاطر نشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات