صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
چوبداری مسئول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز طی یادداشتی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی، هفته روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۰۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، از کرج، متن یادداشت به شرح زیر است:
بسمه تعالی
فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و هفته روابط عمومی و ارتباطات را به همه دست اندرکاران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
روابط عمومی به مفهوم امروزی آن به عنوان یک دانش نوپا وجوان مطرح است که قدمت آن درجهان کمتر از یک قرن و در ایران حدود نیم قرن می باشد. روابط عمومی یا هنر هشتم مهم ترین رکن دنیای مدرن در عصر ارتباطات است که توانسته جای خود را در تمام سازمان های جهانی و دولتی پیدا کند و امروزه از آن به عنوان مهمترین رکن شکوفایی و نوآوری در هر مجموعه ای یاد می شود.

از نقش ها و مسئولیت های روابط عمومی می توان به شفاف سازي ارتباطي و ارائه اطلاعات، جلب مشاركت در تصميم سازي، دو سويه كردن ارتباطات، توجه به نقش ويژه باز خورد در روابط عمومي، توجه به گروه هاي متخصص و رهبران افكار، ثبت و ضبط اطلاعات و .. اشاره کرد.

امروزه در هر اداره و سازمانی وجود بخشی با عنوان روابط عمومی از بدیهیات است.کارکرد ونقش این حوزه آن قدر اهمیت یافته است که اساساً وجود هیچ سازمان واداره ای را بدون آن نمی توان متصور شد و بقا و ادامه حرکت آنها بیش از هر چیز وابسته به کارایی وقدرت است.

روابط عمومی در واقع مهمترین بخش بدنه یک سازمان است.بخشی که برای تحقق اهداف آن سازمان،بستر سازی وبیشترین ارتباط با مخاطبان انسانی آن سازمان برقرار می کند.

نهادها و سازمان‌هایی توانسته‌اند به موفقیت برسند در ارتباط با جامعه و آحاد آن که از روابط عمومی موفقی برخوردار بوده‌اند و چه بسا نهادها و سازمان‌ها و تشکیلات موفقی که چون از نعمت روابط عمومی موفق بی‌بهره بوده‌اند نتوانسته‌اند در اندازه‌ای که باید در نگاه جامعه صاحب جایگاه شوند.

فعالان این عرصه البته باید به دانش روز روابط عمومی مجهز و به راهکارهای اجرایی آن مسلط باشند و برای این نیز باید «مهارت فنی» داشته باشند و به این هم بسنده نکنند بلکه این مهارت را در افزایشی به‌روز داشته باشند به این معنی که به ازای هر روزی که از عمر حرفه‌ای‌شان می‌گذرد، لااقل به اندازه یک روز در این حوزه بزرگ‌تر شوند، به‌ویژه که امروزه در عرصه ارتباطات با زایش وسایل‌نو و شیوه‌های نوین مواجهیم که موفقیت در کار را با دانش‌افزایی مدام همراه می‌کند.

۲۷اردیبهشت ماه هرساله فرصتی است تا یادی کنیم از نقش حیاتی و غیرقابل انکار روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و چهارمین شغل پراسترس در رنکینک جهانی و خداقوتی بگوییم به فعالان بی ادعا و سخت کوش این عرصه. روز روابط عمومی بر همه زحمت کشان این عرصه تبریک و تهنیت باد.

برای همه دست اندکاران این حوزه که با سختی بسیاری در کار مواجهند، آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم و امیدوارم زحمات و جایگاه این عزیزان بیش از گذشته در عرصه اجرایی کشور نمود و بروز پیدا کند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات