صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
شاهرود_ فرماندار ویژه شاهرود، استمرار بکارگیری تجربیات خوب فنون تخصصی تدریس مجازی را خواستار و بر تعامل و هم افزایی فرمانداری و دیگر دستگاه‌های موثر، برای حل مشکلات کمبود فضای آموزشی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۳۹۳۹۸
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش، رئیس شورای اسلامی شهر، معاونین پشتیبانی، آموزشی و پرورشی و دیگر اعضا در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
سیدمحمد موسوی دبیر شورای آموزش و پرورش محور‌های اصلی این نشست را فرآیند اجرای فرآیند ثبت نام دانش آموزان، گزارش عملکرد اخیر آموزش و پرورش و حوزه سواد آموزی و تشریح پروژه‌های خیرساز شهرستان برشمرد.
او شروع فرآیند ثبت نام دانش آموزان را ۱۸ خردادماه اعلام نمود و اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به برگزاری جلسات متعدد ستاد ثبت نام در راستای تبیین شیوه نامه و آماده سازی مدیران، مراحل اجرایی به خوبی پیش می‌رود و مشکل خاصی وجود ندارد.
موسوی چالش و دغدغه اصلی دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان را کمبود شدید نیروی انسانی دانست و با توجه به افزایش سالانه حدود ۷۰۰ نفر در جمعیت دانش آموزی از احتمال افزایش مدارس دو نوبته در سال تحصیلی آتی خبر داد.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود درخشش معلمان شاهرود در جلوه‌های ویژه معلمی را نقطه عطف عملکرد ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان برشمرد و تصریح کرد: سه معلم شاهرودی در جمع پنج‌معلم نمونه استان قرار گرفتند و تنها معلم نمونه کشوری استان سمنان نیز از معلمان فرهیخته این شهرستان است.
او ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه توسط خیر نیک اندیش حاج موسی عضدی و واگذاری یک ملک باارزش به صورت قرارداد صلح به آموزش و پرورش توسط ایشان، دو پروژه خیری در شهرک بهارستان و شهرک بهشتی توسط بانو برناک خیر خوش نام شهرستان و بازسازی مدرسه مغان توسط خیرین وارسته این روستا، رااز عملکرد درخشان خیرین دانست و در ادامه بر لزوم تامین اعتبار از سوی سازمان نوسازی برای پروژه‌های نیمه تمامی که سهم خیر در آن‌ها به طور کامل پرداخت گردیده، تاکید شد.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و رییس شورای آموزش و پرورش نیز در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در نهاد تعلیم و تربیت شهرستان و حوزه سوادآموزی بر لزوم سیاست گذاری و برنامه ریزی کلان برای ایجاد تغییر در برنامه‌های آموزشی و تربیتی تاکید و تصریح کرد: این تغییر تابع صد در صد مصوبات وزارت متبوع نخواهد بود و باید در راستای ایجاد انگیزه و افزایش علاقه مندی دانش آموزان به علم آموزی صورت پذیرد.
او در ادامه، استمرار بکارگیری تجربیات خوب فنون تخصصی تدریس مجازی را خواستار شد و بر تعامل و هم افزایی فرمانداری و دیگر دستگاه‌های موثر، برای حل مشکلات کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی آموزش و پرورش تاکید کرد.
در این نشست ربابه یاورپناه رئیس اداره سوادآموزی گزارشی مصور از عملکرد حوزه سوادآموزی در بخش‌های سواد پایه و طرح تحولی سواد و زندگی ارائه نمود.

ارسال نظرات