صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 11 May 2023
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان افزود: در این هفته مراسم استقبال از سه شهید گمنام در مرکز استان خواهیم داشت که این شهدای گرانقدر در دو شهرستان کرمان و زرند تشییع و تدفین خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۵۷۳۷۰
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، محمود مهدی فرد قبل ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن عرض تسلیت ایام عزای سیدالشهدا علیه السلام اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید ستادهایی به عنوان ستاد هفتع دفاع مقدس تشکیل می دادیم که در سطح استان این ستاد با محوریت استاندار و دبیری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تشکیل شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار کرد:42 برنامه محوری برای چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس مشخص شده است که زیر مجموعه این محورها بیش از 420 برنامه است.

مهدوی فرد با اشاره به اینکه شعار هفته دفاع مقدس امسال«ما مقاوم هستیم» است، عنوان کرد: برنامه های این هفته با محوریت جهاد تبیین، روشنگری و روایتگری است و مجموعه های مختلف ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در این زمینه روایتگری آماده کرده اند و همچنین ما همکاری مشترکی با بسیج به منظور حضور در مجموعه های مختلف در راستای روایتگری انجام خواهیم داد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان افزود: در سطح مدارس استان روایتگری پیشکسوتان دفاع مقدس انجام می شود که محوریت برنامه های امسال تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس است

 

این مقام مسئول تصریح کرد: طبق روال سال های گذشته اصلی ترین برنامه، سخنرانی مقام معظم رهبری است که این برنامه در تاریخ سی ام شهریور ماه ساعت 9:30 صبح در گلزار شهدای کرمان در جوار مزار شهدای دفاع مقدس و شهید سلیمانی برگزار می شود.

وی افزود: در شهرستان ها نیز این برنامه اجرا می شود و در حاشیه اجرا این برنامه تجلیل از پیشکسوتان و رونمایی از کتب و تولیدات مختلف انجام خواهد شد و گفتنی است که تاکنون توانسته ایم 70 عنوان کتاب را در خصوص شهدا به چاپ برسانیم.

مهدوی فرد با اشاره به پخش برنامه در زمینه دفاع مقدس از شبکه استانی با حضور فرمانده هان نظامی، انتظامی، خانواده شهدا، روایتگران و غیره در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: روز پنجشنبه مراسم رژه نیروهای مسلح با همکاری قرارگاه منطقه ای جنوبشرق برگزار می شود و عصر پنجشنبه نیز عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا در سطح استان انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس یکی از فرمانده هان و پیشکسوتان دفاع مقدس در سراسر استان خواهد بود، خاطر نشان کرد: در این هفته مراسم استقبال از سه شهید گمنام در مرکز استان خواهیم داشت که این شهدای گرانقدر در دو شهرستان کرمان و زرند تشییع و تدفین خواهند شد.

 

ساسانیان‌فرد معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز در این نشست با بیان اینکه 42 برنامه کلی به‌مناسبت ایام هفته دفاع مقدس توسط قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در استان کرمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان به میزبانی ارتش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یگان‌های نمونه از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در این رژه برنامه دارند، گفت: خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم از برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط نیروهای ارتش است

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش حجاب در امتداد راه شهدا در کوی سازمانی ارتش برگزار می‌شود، افزود: حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها برای تبیین دفاع مقدس انجام می‌شود

ارسال نظرات