صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 15 May 2023
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهبرد شهید سلیمانی در جبهه مقاومت تولید قدرت نرم بود و امروز شهید سلیمانی نماد مقاومت و جهاد در جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۴۸۱۲۱۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

به گزارش  معاونت بسیج مساجد ومحلات استان سمنان ،سردار حسین معروفی روز دوشنبه‌ در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در جمع مردم سمنان گفت:ملت بزرگ ایران ملتی هوشمند است که با هدایت الهی امام خمینی(ره) همه اقوام و مذاهب در سرنگونی حکومت طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و در برهه‌های حساس ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با حسن ظن به خداوند متعال و با دست خالی در مقابل اجانب ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت در جنگ نابرابری که ملت ایران مظلومانه توده های ملت پیروز شد، گفت: خودباوری در دوران سازندگی و عبور از شرایط سخت فتنه سال۸۸ و خلق حماسه نهدی نشان هوشمندی ملت بزرگ ایران بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حماسه نه دی پیام ملت ایران این بود که ما نمی گذاریم واقعه کربلا دوباره تکرار شود و این از نشانه های هوشمندی مردم  ایران است.

سردار معروفی گفت: تشییع جنازه شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س) مهر تصدیقی بر عظمت و بصیرت ملت ایران است.

و با تأکید بر اینکه پیام ما به بدخواهان نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی ایران این ایت که هوشمندی ملت‌ ایران و نظام اسلامی این راهبرد انشقاق به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: ما ملت امام حسین(ع) هستیم و این نظام و حکومت در گام دوم انقلاب به صاحب اصلی آن خواهد رسید.

سردار معروفی افزود: دشمنان ما بدانند که امروز انقلاب اسلامی و ملت عاشورایی ایران بر اساس معیار اباعبدالله الحسین(ع) است و در این منطق بن بست ها شکسته می شود و این یک واقعیت و حقیقت است که این انقلاب صاحب دارد و منطق این ملت منطق عاشورا است. حاج قاسم سلیمانی از نفس خود عبور کرده بود و با شهادت شهید سلیمانی در قلب ملت ایران به عنوان یک نماد جاویدان شد و این عصاره انقلاب اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج اظهارداشت: ذوب در ولایت و معرفت به ولایت در نظام فکری شهید سلیمانی و اعتقاد به فدا شدن در راه حقیقت دین و ولایت از او یک شخصیت برجسته ساخت.

وی با بیان اینکه اخلاص رمز جاودانگی مکتب شهید سلیمانی است تاکید کرد:  اخلاص در عمل و کار برای رضای خداوند متعال از شاخص ترین ویژگی های شهید سلیمانی است.

سردار معروفی ادامه داد:شهید سلیمانی تربیت شده در مکتب عاشورا و امامین انقلاب است.

وی با اشاره به اهمیت شناخت مکتب شهید سلیمانی افزود:برای شناخت مکتب شهید سلیمانی ابتدا باید خود این شهید را معرفی کنیم، ویژگی شهید سلیمانی در مؤلفه‌های ایمان عملی و باور داشتن به وعده های الهی، توکل واقعی ،عشق به اهل بیت (س) و خاصه حضرت فاطمه زهرا(س)، بصیرت شهید سلیمانی که برگرفته از ایمان بود ، صبر در مقابل سختی ها و عملگرا بودن نسبت به ولی زمان است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد:امروز وحدت به ما قدرت می دهد و وحدت  واقعی امروز حول امام جامعه و ولی فقیه تبلور پیدا می کند و شهادت حاج قاسم سلیمانی اثبات کرد که انقلاب اسلامی ایران زنده است.

به گزارش بسیج، مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مراسم وداع با دو شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم سمنان و مسئولان استانی و با سخنرانی سردار سرتیپ حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در حسینیه شهدای گمنام ستاد سپاه استان سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات