صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
مدیرکل اداره کل کتابخانه‌های استان تسهیل امکان استفاده از ظرفیت‌های کتابخانه‌های عمومی برای میزبانی رخدادهای فرهنگی، عضوگیری رایگان ، تأمین قفسه کتاب و نشریه را از اهم تعهدات کتابخانه‌های استان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۷۹
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پروانه رضاقلیزاده  در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مابین کارخانجات سبلان پارچه و کتابخانه‌های استان اردبیل اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با رویکرد بهره‌وری توأمان از ظرفیت‌های طرفین به منظور اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای شرکت گسترده جامعه کتابخوان در طرح‌های فرهنگی خصوصا مسابقات و جشنواره‌های کتابخوانی است.

وی افزود: زحمات مدیر اجرایی در حوزه مهم فرهنگی و اجتماعی کاملا ملموس بوده و بی‌شک مدیریت قوی و ماهرانه در این زمینه، آینده‌ای روشن را برای کارخانجات تداعی می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بیان کرد: توانمندسازی کارکنان و خانواده‌های آنان از طریق همه‌گیر نمودن امر مطالعه و زمینه‌سازی برای عضویت اقشار مختلف در کتابخانه‌های عمومی و استفاده از ذخایر عظیم منابع مکتوب کتابخانه‌های عمومی، از اهداف مهم و محورهای اصلی این تفاهم‌نامه برای یک هزار پرسنل با حدود ۴ هزار خانوار است.

وی تسهیل امکان استفاده از ظرفیت‌های کتابخانه‌های عمومی برای میزبانی رخدادهای فرهنگی، عضوگیری رایگان کارکنان، تأمین قفسه کتاب و نشریه و تجهیزات کتابخانه‌ای را از اهم تعهدات کتابخانه‌های استان عنوان و تصریح کرد: امید می‌رود با اقدامات به عمل آمده به تحقق اهداف مورد نظر در کارخانجات و کتابخانه‌های عمومی دست یابیم.

محمدباقر حاجی‌محمدی، مدیر اجرایی کارخانجات سبلان پارچه اردبیل نیز اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم به ارتقای آگاهی‌ها و مهارت‌های عمومی، فرهنگی و اجتماعی در کارخانجات، به دنبال برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های متعدد با محوریت حل مشکلات و دغدغه‌های کارکنان بوده و در این راستا تمام تلاش خود را برای کمک‌رسانی به مجموعه به‌کار خواهیم گرفت.

وی افزود: در حال حاضر همکاری تنگاتنگی با دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای مختلف با احصاء و شناسایی ملزومات کارکنان محقق شده و امید می‌رود شاهد دستیابی به نتایج و خروجی‌های ملموس در این زمینه برای تحقق اهداف مورد نظر برای ارائه خدمات مطلوب‌ به پرسنل و برطرف‌سازی نگرانی‌ها، استرس و دغدغه‌های آن‌ها باشیم.

مدیر اجرایی گروه کارخانجات سبلان پارچه اردبیل بیان کرد: علی‌رغم تلاش‌هایی که در حوزه مدیریت کارخانجات انجام می‌یابد، بر خود وظیفه می‌دانیم تا مشکلات خارج از حوزه کاری پرسنل محترم را نیز در نظر گرفته و با ارائه راهکارهای لازم و اتخاذ تصمیمات اساسی در این زمینه مشکلات کارکنان را برطرف کنیم.

حاجی‌محمدی تصریح کرد: اقدامات انجام یافته با محوریت‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و عمومی نشان‌دهنده این مهم است که عمده مسائل و مشکلات سال‌های اخیر کارخانجات برطرف شده و وضعیت کارخانجات به سطح مطلوبی رسیده‌ که می‌توان علاوه بر تمرکز در امور تولید و فروش و بازاریابی، برنامه‌های مختلف جانبی را در کنار آن‌ها اجرایی نمود.

گفتنی است؛ با هدف فرهنگ‌سازی برای مطالعه، ارتقای آگاهی‌های فرهنگی و نیز حل معضلات فرهنگی، تفاهم‌نامه همکاری مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و کارخانجات سبلان پارچه اردبیل، منعقد شد.

ارسال نظرات