صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
سرهنگ رحیمی با صدور پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان هرند بابت برگزاری باشکوه اولین یادواره سرداران و شهدای این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۴۰۶
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج هرند ؛ سرهنگ پاسدار محمد رحیمی با صدور پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان هرند از برگزاری باشکوه اولین یادواره سرداران و شهدای این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در پیام خود آورده است:

((بسم رب الشهدا والصدیقین))

وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ؛ (آل عمران، 169)‏

شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند این ارمغان آسمانی را، به پاک ترین جهادگران در راه خویش عطا می نماید و الحق سخنی بالاتر و معنوی تر از ذکر مقام این آسمانیان و زنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم . ما جاماندگان از قافله کاروان عاشورایی برخود لازم میدانیم تا از شهداء این آیه ‏های مجسم ایثار و اخلاص سخن بگوئیم و از دریای بیکران علم و معرفت ایشان برای رسیدن به قله های پیشرفت وسعادت اخروی خویش توشه برداریم .

قطعا به تصویر کشیدن آرمان های شهدا و ایثارگری این جوانان عاشق شهادت، با گفتمان میثاق شهدا و ارائۀ الگوی ارتباطی میان مردم و شهدا امکان پذیر خواهد بود لذا هر چه بیشتر در این آموزه ها تعمق و تفکر گردد، می توان به نتایجی بهتری دست یافت و در راستای تحقق شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی می توان بر مشکلات فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی فائق آمد و یقیناً این مهم دور از دسترس نیست. لیکن تحقق این امر نیازمند تعمیق در مولفه های ایثار و شهادت است تا بتوان با پرهیز از منحصر نمودن فرهنگ ناب دفاع مقدس و گفتمان متعالی شهادت در برخی نمادها کلیشه ای و شعاری بیش از پیش در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم.

برگزاری اولین یادواره سرداران و شهدای شهرستان هرند ، فرصتی برای انتقال پیام این عزیزان به هزاران مرد و زن و معرفی نقش و جایگاه شهرستان هرند در دوران دفاع مقدس است.

بدینوسیله اینجانب به مصداق :

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بر خود لازم میدانم اولاً ازحضور شوق انگیز و دلگرم کننده اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان هرند ، علماء و روحانیون همیشه در صحنه ، خانواده های معظم شهداء ، جانبازان و ایثارگران ، کشاورزان عزیز ، بسیجیان سر افراز و جوانان پر شور و شعور و انقلابی ، هیئات مذهبی و مهمان ویژه این مراسم سردار فدا فرمانده محترم سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان را گرامی داشته و ثانیاً از کلیه دست اندرکاران، دلسوزان و نیروهای خدوم و ارزشی شهرستان به ویژه ستاد یادواره شهدای شهرستان ، فرماندار ، امام جمعه ، مسئولین ادارات و بنیاد شهید شهرستان ، حوزه های مقاومت بسیج ، بخشدار بخش اژیه ، شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها ، بخش ها و روستاهای شهرستان ، دهیاران ، خیرین و بسیجیان عزیز و سایرین که در برگزاری شایسته این مراسم تلاش نموده اند، تشکر و قدردانی نموده و این زحمات با ارزش آنها را ارج نموده و ان شاءالله موجبات تجدید بیعت ملت عزیز و شهید پرور شهرستان هرند با آرمان های امام و شهیدان و ناامیدی دشمنان قسم خورده و تداوم راه اسلام و قرآن و انقلاب باشد.

ومن الله التوفیق

 

ارسال نظرات