صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - 17 August 2023
فرمانده جدید ناجا گفت: ارتقاء فضای اسلامی و انقلابی با صیانت از کارکنان خدوم ناجا در سال‌های گذشته توانست به شکوفایی استعدادها سرعت دهد، و اقتدار و محبوبیت را برای انجام هر چه بهتر ماموریت‌ها به ارمغان آورد.
کد خبر: ۸۵۰۵۱۲۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده جدید نیروی انتظامی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید ناجا اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که به فضل الهی نیروی انتظامی همواره در مسیر تحول و تکامل بوده و به‌ویژه در سال‌های اخیر گام‌های بلندی به سوی رشد و تعالی برداشته شده است.

وی با بیان این که رشد و پیشرفت‌های حاصل شده مدیون همت و ایثار تک تک کارکنان و فرماندهی پیشین ناجا است، افزود: ما همه شاهد و شاکر مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی دریغ سردار احمدی‌مقدم در دوران طولانی فرماندهی 10 ساله ایشان هستیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: از طرف خود و همه فرماندهان و کارکنان ناجا تایید و قبول این مجاهدت‌ها و تلاش‌ها از سوی رهبر فرزانه انقلاب را به حضور سردار احمدی‌مقدم تبریک عرض می‌کنیم.

اشتری با بیان این که نیروی انتظامی حافظ اصلی نظم و تامین‌کننده آرامش جامعه است، گفت: ناجا تلاش کرده تا با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود و با نگاهی آینده‌نگر و نظام‌مند، و با بهره‌گیری از سرمایه‌های اجتماعی و مشارکت‌های مردمی پاسخی مناسب و قابل قبول به نیازها و مطالبات اجتماع در حوزه نظم و امنیت بدهد.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء فضای اسلامی و انقلابی با صیانت از کارکنان خدوم ناجا در سال‌های گذشته توانست به شکوفایی استعدادها سرعت دهد، و اقتدار و محبوبیت را برای انجام هر چه بهتر ماموریت‌ها به ارمغان آورد.

فرمانده ناجا ادامه داد: به فرمان فرمانده معظم کل قوا باید این راه ادامه یابد و تقویت شود؛ اما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند همدلی و همکاری تمام نهادها و مقام‌های کشور هستیم؛ چراکه امنیت عمومی یک تولید جمعی و یک کل تجزیه‌ناپذیر است.

اشتری خاطرنشان کرد: مردم شریف ایران بیش از این شایستگی برخورداری از محیطی امن و سرشار از آرامش و آسایش را دارند؛ و نیروی انتظامی وظیفه دارد که چتر نظم و امنیت را به گونه‌ای فراگیر بر سر آحاد ملت برافراشته دارد.

وی ادامه داد: افزایش حضور مقتدرانه پلیس در عرصه‌های محیط‌های عمومی و پاک‌سازی آن از معتادان، خرده‌فروشان موادمخدر و دیگر ناامن‌کنندگان محیط، همراه با صیانت از ارزش‌ها می‌تواند موجب بالا رفتن هزینه‌های ارتکاب جرم، و برخورد قاطع با قانون‌شکنان شده، و به تداوم بهبود چهره عمومی شهرها از مظاهر بی بند و باری، ناهنجاری‌های رفتاری و ناامنی منجر شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه اظهار داشت: تقویت مرزبانی و کاهش تخلفات جاده‌ای و رعایت‌های دقیق در بهبود خدمات انتظامی با سرعت بیشتر ادامه خواهد یافت.

سردار اشتری اضافه کرد: کشف سریع‌تر و به موقع جرایم به‌ویژه جرایمی که موجب تشویش اذهان و نگرانی عمومی می‌شود، و افزایش بهره‌گیری از فناوری‌ها و تجهیزات پیشرفته در کشف علمی جرم، در صدر برنامه‌های ناجا قرار داشته و دارد.

وی کمک به اجرای سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی» را یکی از اهداف ناجا برشمرد و گفت: ایجاد تحول در امر مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، ارتقای امنیت کسب و کار و سرمایه‌گذاری، و مبارزه بی امان با مفاسد اقتصادی با همکاری و هماهنگی قوه قضاییه و دولت از اولویت‌های ناجا برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: برای تحقق چنین اهدافی باید همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فردی و سازمانی بسیج شوند؛ و افزایش مهارت‌های ارتباطی، آموزش رفتارهای موثرتر اجتماعی، ارتقای قابلیت‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای و تخصصی به‌عنوان یک ضرورت در کنار شایسته گزینی باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار اشتری ادامه داد: توسعه بصیرت دینی و انقلابی، تلاش برای ایجاد سازمانی متدین، ارزشی و ولایت مدار و تهکین فرهنگ پاک دستی، پاک چشمی و پاک دلی در سازمان پیگیری خواهد شد تا پلیسی اخلاق مدار و پاسخگو، قانون مدار و منضبط برای ارائه خدمت بی منت به مردم بیش از گذشته به منافع ظهور برسد.

وی افزود: نیروی انتظامی همچنین مصمم است با توسعه سلامت اداری، ارتقای منزلت اجتماعی و صیانت از کارکنان، ارائه خدمات و بهبود معیشت و همچنین حمایت از کارکنان خدوم در عرصه اجرای ماموریت قدردان تلاش و مجاهدت آنان باشد.

فرمانده ناجا برقراری ارتباط مستمر با نخبگان، اندیشمندان و صاحب‌نظران را یکی از رویکردهای مهم ناجا برشمرد و گفت: بهره‌گیری از مشورت و همکاری جامعه علمی کشور برای توسعه فضای علمی، فکری و پژوهش‌محوری در ناجا، نوسازی پلیس و توسعه فناوری‌های نوین در کنار ایجاد مرجعیت علمی و حرفه‌ای، موجب هوشمندی پلیس و ایجاد پلیس هوشمند می‌شود.

سردار اشتری در پایان تأکید کرد: امروز در نیروی انتظامی اراده و ظرفیت انجام کارهای بزرگ و اساسی فراوان وجود دارد؛ از این رو حرکت در مسیر تعالی فردی و سازمانی و پیگیری اقدامات شایسته دوران تصدی سردار احمدی‌مقدم با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات