صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - 02 August 2023
رئیس جمهور گفت: خواستار توافق عزت‌مندانه هستیم و به آمریکا اعلام می‌کنم ما در برابر تعامل، تعامل می‌خواهیم و طرف ما سنای آمریکا نیست بلکه یک مجموعه 1+5 است.
کد خبر: ۸۵۱۱۱۱۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در جمع مردم گیلان در ورزشگاه شهید عضدی این شهر اظهار کرد: گیلان بزرگ و سرسبز قهرمان و دارای این همه مهمان‌نوازی و بنده‌پروری است و چه کسی قادر است این همه محبت و اجتماع شما را قدردانی کند.

وی افزود: خادمان شما کوچک هستند و شما مردمی بس بزرگ هستید  مردم گیلان بسیار مهمان‌دوست هستند و افتخار بنده و همراهان این است که امروز و فردا بهترین میزبانان را داریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه امسال سال فاطمی است، افزود: همان بانوی بزرگی که هر جا در سختی‌ها و مشکلات در آستانه مقدسش سر فرود آوردیم لطفش را از ملت ما دریغ نداشت.

وی ادامه داد: امسال سال همدلی و وحدت و اتحاد است و سال اعتماد بین دولت و ملت است و سالی است که دولت با تمام توان در برابر ملت بزرگ تلاش و کوشش می‌کند تا خداوند و دل مردم از این نظام و دولت راضی باشد.

روحانی گفت: همه باید به منافع ملی و عزت ملی بیندیشیم.

وی با بیان اینکه امسال سال همدلی و وحدت و اتحاد است، تصریح کرد: امسال باید از منافع فردی و حزبی و جناحی بگذریم و همه به منافع و عزت ملی بیندیشیم.

رئیس جمهور گفت: اینجا سرزمین گیلان و قهرمانان و سردار جنگل، علما، سرداران، است و گیلان یعنی سرزمین فخر ایران و از هر جا که به این سرزمین نگاه می‌کنیم سرسبز است.

وی با بیان اینکه ماهیت نظام مردم‌سالاری دینی ایران قابل تغییر نیست، خاطرنشان کرد: در مذاکرات 16 ماهه، دنیا این واقعیت را اعتراف کرد که توسعه ملت به طرف علم و صنعت دائمی است.

روحانی ادامه داد: در مذاکرات هسته‌ای با قدرت‌های بزرگ جهان و با حمایت مردم گام به گام جلو می‌رویم تا نقطه توافق عزت‌مندانه برای ملت ایران باشد.

وی افزود: خواستار توافق عزت‌مندانه هستیم و به آمریکا اعلام می‌کنم ما در برابر تعامل، تعامل می‌خواهیم و طرف ما سنای آمریکا نیست بلکه یک مجموعه 1+5 است و پایان توافق باید لغو تحریم‌های ظالمانه باشد و ما پیروز می‌شویم.

رئیس جمهور تصریح کرد: به رهبر معظم انقلاب افتخار می‌کنیم که یار دولت خدمت‌گزار هستند و به اعتماد مردم نیز افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای مذاکرات ما با قدرت‌های جهان این است که در داخل تفکر و سلیقه داریم اما آنجا که منافع ملی و توافقی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است همه ما متحد و منسجم هستیم.

روحانی با بیان اینکه همه ما به جای تقابل به دنبال راه سازنده با دنیا هستیم، گفت: دولت و ملت به اصول خود پایبند بوده و انعطاف‌پذیر هستند.

وی ملت ایران را در انقلاب و دفاع مقدس پیروز خواند و اضافه کرد: ملت ایران پیروز این مذاکرات است و توافق پیش‌رو به نفع تمام دنیا است.

رئیس جمهور خطاب به آمریکا گفت: شما تصور می‌کنید تنها مردم ایران شوق دارند که تحریم‌ها پایان یابد، شرکت‌های شما بیشتر مشتاق هستند و تمام دولت‌های شرق و غرب در انتظار توافق نهایی هستند زیرا به نفع تمام ملت‌هاست و این راه را با هدایت رهبری و مردم تا پایان بااطمینان و عزت و توجه حقوق بزرگ ملت ایران به مقصد نهایی می‌رسانیم.

وی در ادامه به رونق اقتصادی ایران اشاره کرد و گفت: امسال در سایه همدلی و همزبانی باید به رونق اقتصادی برسیم و این دولت در مدت 20 ماه گذشته هر چه تاکنون به مردم قول داده به آن عمل کرده مثل این‌که قول داد، نرخ تورم را کاهش دهد و به آن عمل کرده‌ است.

روحانی افزود: قول دادیم و کشور از رکود خارج شد و امسال وعده می‌دهیم سال رونق اقتصادی خواهد بود و اشتغال، رفاه، توسعه و پیشرفت در رونق اقتصادی است.

وی از بهره‌برداری راه‌آهن تهران‌ـ‌رشت در سال 95 خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه قول دولت است و 11 کیلومتر آزاد راه رشت‌ـ‌قزوین نیز عملیاتی می‌شود که از قزوین تا رشت به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات