صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۲ - 25 June 2023
مسئول عقیدتی سیاسی در سپاه قاین گفت: استفاده از مربیان برجسته و تاثیر گذار باعث می شود تا بنیه معنوی، بصیرتی و فکری بسیجیان، پایوران و کارکنان سپاه افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۹۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

محمد کوره گر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت:  ارتباط نزدیک و صمیمانه با پایوران و بسیجیان و برگزاری جلسات هم اندیشی برای همراه سازی آنها با دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهت پیشبرد برنامه ها و معنویت افزایی در بین بسیجیان و کارکنان است.

وی گفت: برگزاری کلاس های احکام و قرآن و اخلاق و تشویق کارکنان جهت حفظ قرآن کریم و اعزام نیروها به دوره عقیدتی در خارج از استان از برنامه ها و وظایف عقیدتی سیاسی در سپاه است.

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین نقش مربیان عقیدتی سیاسی بسیج و سپاه در افزایش بصیرت معنویت تاثیر گذاری دانست و افزود: استفاده از افراد برجسته و تاثیر گذار باعث می شود تا بر بنیه معنوی و فکری آنان اثر گذار باشند.

وی ادامه داد:  ما سعی کرده ایم در سطح شهرستان از اساتیدی مجرب برای کلاسها استفاده کنیم تا هم وقت نیروها هدر نرود و هم همه افراد در هر سطحی بتوانند بهره ببرند.

کوره گر افزود: مهمترین وظیفه عقیدتی در قبال رفع مشکلات فکری استفاده از اساتید و کارشناسان استانی ،محلی، منطقه ای با برپایی جلسات اتاق فکر جهت رفع معضلات بسیج و سپاه و بکار بستن افکار جدید جهت ارتقای کیفیت برنامه ها و غنا بخشی به کلاسها است.

مسئول عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین خودسازی معنوی و انقلابی مجموعه دفاتر نمایندگی برای استحکام بخشی درونی و قابلیت ها و کمالات مورد نظر امام خامنه ای (حفظه الله) را مهم دانست و عنوان کرد: در اجرای برنامه ها و تلاش در جهت وحدت و یکپارچگی پاسداران و بسیجیان و نیروهای وظیفه به خاطر استفاده از همه ی ظرفیت های فکری و معنوی در نواحی است.

وی یادآورشد:  ارتباط نزدیک با افراد صاحب نفوذ و تاثیر گذار در شهرستان به جهت استفاده از تجارب آنها در رشد فضایل اخلاقی و معنوی وترویج شایستگی های پاسداری و تقویت آنها در بین همکاران است.

کوره گر تشکیل ستاد هفته ی عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ونشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات را از برنامه های عقیدتی در ناحیه قاین عنوان کرد و گفت:  دیدار با ائمه جمعه شهرستان و مراکز بخش ها، سرکشی از خانواده های شاهد معلم، برگزاری مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری(ره) با نام یاد مطهر و مراسم تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی برتر سپاه و بسیج از این برنامه ها است.

مسئول عقیدتی سپاه قاین حضور یکپارچه کارکنان سپاه و بسیجیان در نماز جمعه ، فراخوان مقاله از آثار شهید مطهری بین پایوران سربازان و بسیجیان از دیگر برنامه های این هفته دانست و ادامه داد: اجرای مسابقه پیامکی از آثار شهید مطهری بین پایوران و بسیجیان، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاههای شهرستان با موضوع شعار سال و اندیشه های شهید مطهری، برگزاری جلسه نشست علمی افزایش جمعیت در بین خانواده های پایوران شاغل و بازنشسته سپاه از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

ارسال نظرات