صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 05 July 2023
دسترسی طرف مقابل به مراکز نظامی و گفت وگو با دانشمندان هسته ای خط قرمز ما است و ما اجازه نمی دهیم طرف مقابل به نقاط حساس دسترسی داشته باشد و این امر، بالاتر از بازرسی است.
کد خبر: ۸۵۲۲۸۵۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، علاء الدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شب گذشته در اجتماع بزرگ مردم بهشهر در حسینیه قتلگاه اظهار داشت: فرهنگ والای دینی ما پشتوانه حرکت ما در دوران مختلف انقلاب، دفاع مقدس و رهایی از تحریم ها است.

 

وی افزود: حرکت ما باید در صراط مستقیم و بنیان محکم باشد تا برکات نازل شود و این انقلاب ما که اکنون به خارج از مرزها صادر شده است در جهان همه گیر شود.

 

بروجردی با اشاره به جنگ عراق و ایران گفت: جنگ ما تنها جنگ ایران و عراق نبود بلکه ایران به تنهایی و بدون مهمات و اسلحه و موشک با تمام دنیا در حال جنگ بود و در واقع ما دفاع می کردیم و در این جنگ نابرابر همه کفر در برابر اسلام قد علم کردند و شکست خوردند.

 

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحث هسته ای و مذاکرات اظهار داشت: حفظ اقتدار تیم مذاکره کننده برای ما مهم است و آنچه مهم تر از همه موارد است این مسأله است که باید بتوانیم خطوط قرمز را اعمال کنیم که در این رابطه ما در مجلس صیانت و نظارت می کنیم و تیم مذاکره کننده نیز در این رابطه دقت نظر دارد.

 

بروجردی گفت: موضع ایران اسلامی در این باره از سوی رهبر معظم انقلاب به صراحت اعلام شده و تیم مذاکره کننده نیز مکلف است این فصل الخطاب را عمل کند چرا که نظام نیازمند فصل الخطاب است و رهبری فصل الخطاب همه نظام است.

 

وی یادآور شد: ما راهبردهایی داریم که می توانیم به عنوان خطوط قرمز بیان کنیم و استراتژی طرف مقابل این بوده که ما غنی سازی نداشته باشیم و آب سنگین اراک حذف شده و تحقیق و توسعه نداشته باشیم که این موارد رعایت شده است.

 

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره امکان دسترسی طرف مقابل به مراکز نظامی و گفت وگو با دانشمندان هسته ای اظهار داشت: این خط قرمز ما است و ما اجازه نمی دهیم طرف مقابل به نقاط حساس دسترسی داشته باشد و این امر، بالاتر از بازرسی است و گفت و گو با دانشمندان هسته ای خط قرمز ما است که این اجازه را به آنان نمی دهیم.

 

بروجردی افزود: امروز همه کشورها منتظر توافق هستند تا وارد خاک ایران شده و با ایران داد و ستد داشته باشند و آمریکا باید بداند تامادامی که جمهوری اسلامی، جمهوری اسلامی است، آمریکا هم آمریکا باقی خواهد ماند و این واقعیت مقابله حق و باطل است.

 

وی با بیان این که قدرت ما از ایمان و قدرت ملت است، گفت: ما در بیش از 35 سال گذشته انقلاب با همین نیرو به پیروزی رسیدیم و در ادامه راه نیز استوار در این مواضع هستیم و بدانیم باید با توانمندی ملی در عرصه اقتصادی، توانمندی ملی را شکوفا کنیم.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی میان مردم و مسؤولان تأکید کرد و گفت: این وحدت موجب رشد و بالندگی جامعه می شود.

 

احمدعلی مقیمی افزود: وی افزود: در سرانه ورزشی، بهداشت، آموزش و پرورش، راه، مسکن روستایی، طرح هادی، شهرک صنعتی و صعت اکنون شاهد رشد بی نظیری در شرق مازندران هستیم که در سایه وحدت، همدلی و اتحاد فراهم شده است.

 

نماینده شرق مازندران اظهار داشت: توزیع منابع شهرستانی براساس سرانه، محرومیت ها و شاخص ها توزیع می شود و تلاش شده است که همه جامعه از این اعتبارات و منابع بهره مند شوند.
ارسال نظرات