صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۲ - 25 June 2023
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج استان همدان با بیان اینکه خرید مسئولان و زائران کاروان های راهیان نور از استانهای میزبان باعث رونق اقتصادی آن استانها می شود، گفت: برخی کاروان ها مایحتاج خود را از استانهای خود می آورند که این کار به اقتصاد استانهای میزبان هیچ کمکی نمی کند.
کد خبر: ۸۵۲۷۵۹۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج استان همدان با بیان اینکه خرید مسئولان و زائران کاروان های راهیان نور از استانهای میزبان باعث رونق اقتصادی آن استانها می شود، گفت: برخی کاروان ها مایحتاج خود را از استانهای خود می آورند که این کار به اقتصاد استانهای میزبان هیچ کمکی نمی کند.
حسن ترکمان در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به اینکه حضور کاروان های راهیان نور در استانهای میزبان باعث تاثیرات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می شود، گفت: تهیه مایهتاج کاروان ها می تواند تاثیر زیادی در رونق اقتصادی استان های میزبان داشته باشد ولی ولی متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از استان ها وسایل مورد نیاز سفر را از استان خود تهیه می کنند که این اتفاق خوبی نیست.
 
این مقام مسئول افزود: از اردیبهشت 93 تا اردیبهشت 94 تعداد 28هزار و 878 همدانی از مناطق عملیاتی غرب، شمال غرب و جنوب کشور بازدید کردند.
 
وی با بیان اینکه خرید وسایل مورد نیاز از استانهای میزبان باعث رونق اقتصادی آن استانها خواهد شد، افزود: استان همدان تمام وسایل سفر از جمله وسایل مورد نیاز برای پخت و پز را از استان های میزبان تهیه می کند.
 
ترکمان تصریح کرد:برای ساخت زائرسرای استان همدان در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، با کمبود امکانات مصالح ساختمانی در این شهر مواجه شدیم و به ناچار این نیاز را از استانهای دیگر برطرف کردیم اما آن چیزی که مرتبط با خورد و خوراک زائرین بود را از خرمشهر تهیه کردیم.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد:استان های میزبان تمام تلاش خود را می کنند تا گردشگران و زائران زیادی را جذب کنند تا فواید اقتصادی برای استان داشته باشد؛لذا وظیفه ماست که به آن ها در این امر مهم کمک کنیم.
 
وی بیان کرد: فرستادن زائران به بازارچه های خرید استان های میزبان و خرید از این مکان ها می تواند به اقتصاد استان های میزبان کمک زیادی بکند.
 
ترکمان در خصوص برخورد مردم استان های میزبان با زائران راهیان نور گفت: امسال رفتار و برخورد مردم استان های میزبان مثل خوزستان خیلی بهتر از سال های قبل شده است و به لطف خدا هیچ مشکلی  نداشتیم.
 
مسئول اردویی ،راهیان نور و گردشگری بسیج استان همدان بیان کرد:مناطق عملیاتی شلمچه و اروند کنار از مناطق پر بازدید جنوب بودند که از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین امسال در این مناطق عملیاتی مستقر بودیم.
 
ترکمان خاطر نشان کرد: سفرهای راهیان نور موجب می شود تا بخشی از اهدافی که ما در مقابله با تهاجم فرهنگی داریم تامین شود و با یادآوری دوران دفاع مقدس، جوانان جایگاه خویش را بهتر بدانند و قوی تر عمل کنند.
وی در پایان افزود: دوران دفاع مقدس تکه‌ای از تاریخ اسلامی شیعی مردم ایران است که به فرهنگ غنی گذشته تکیه دارد و بازدید و بازگفت از این رویداد می تواند غیرت دینی جوانان را تشدید کند.
انتهای متن/د

ارسال نظرات