صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - 06 August 2023
ملت غيور و سلحشور ايران اسلامي روز قدس را تنها روز مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی نمی داند ، دولت جعلی و منهوس صهیونیستی حقيرتر از آن است كه نياز به اين‌ همه تجهيز باشد؛ بلكه روز قدس روز مبارزه با استكبار جهاني و حمايت از مستضعفين جهان است.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۳۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
روز قدس، روز همبستگی جهان اسلام و تمام آزادیخواهان عالم با مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین، روز طنین ندای عدالت طلبی، حقیقت جویی و وحدت جهان اسلام در سراسر گیتی است؛ روز قدرت نمایی اسلام در مقابل استکبار جهانی و اعلام انزجار از رژیم تروریست و اشغالگر صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن و روزی است که مسلمانان فارغ از ملیت، مذهب و نژاد، مظلومیت پاره تن اسلام را یکپارچه فریاد می‌زنند و بیداری و حضور خود در حمایت از فلسطین مظلوم را به جهانیان اعلام می‌کنند. سالهاست که فلسطین سرزمین پیامبران صلح، محبت و عشق ، آماج صبوعانه‌ ترین و وحشایانه‌ ترین نسل کشی‌ها قرار داشته است و این در حالی است که غیرت و شرف زنان و مردان فلسطینی در دفاع از سرزمین، شرف و ناموسشان همواره ستودنی بوده است.

ملت غيور و سلحشور ايران اسلامي روز قدس را تنها روز مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی نمی داند ، دولت جعلی و منهوس صهیونیستی حقيرتر از آن است كه نياز به اين‌ همه تجهيز باشد؛ بلكه روز قدس روز مبارزه با استكبار جهاني و حمايت از مستضعفين جهان است.

روز جهانی قدس ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی و عرصه ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است، روز قدس، روز ابهت امت  اسلامی در برابر چشمان حیرت زده‌ی مستکبرین و خونخواران جهان، و روز برائت و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی آن، شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار است .

تمامی اقشاربسیج سپاه ناحیه دلیجان اعم از بسیج مساجد و محلات ،کارمندی،کارگری، دانش آموزی ، دانشجویی، فرهنگیان، مهندسین، هنرمندان، پیشکسوتان  ، طلاب و بسیج جامعه ی زنان از ملت بزرگ و همیشه در صحنه ی ایراندعوت می نمایند امسال نیزهمچون همیشه شورآفرین و پیشرو در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و بار دیگر ثابت نمایند که به فرموده مولایمان امام خامنه ای(مدظله العالی) می توان و می باید در مقابل سلطه بیگانگان و سلطه جویان ایستاد . انشاء الله با بصیرت  و حرکت کوبنده و با صلابت ، بار دیگر آمادگی همه جانبه خود را به رخ جهانیان خواهیم کشید و دشمنان را مایوس تر و درمانده تر از هر زمان دیگر خواهیم نمود . به امید روزی که آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلام بر مستکبرین را نظاره گر باشیم.
ارسال نظرات