صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
حجت الاسلام باباشاهی گفت: استکبار جهانی امروزه در هر جایی که فریاد مرگ بر اسرائیل باشد، داعش یعنی دولت اسرائیل بر علیه آن اقدام می کند.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۹۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در جمع راهپیمایان سنندجی در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم مسلمان و روزه دار جهان در این روز با زبان روزه به ندای ملکوتی حضرت امام (ره) که 36 سال پیش مردم را به آزادی قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمانان جهان فراخواندند؛لبیک گفته و به یاری مردم مظلوم عزه و فلسطین می شتابند.

وی گفت: قبل از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط حضرت امام خمینی(ره) به نام روز جهانی قدس حرکت هایی هر چند جزیی در محکومیت هجوم جهانی و عمومی صهیونیسم شکل می گرفت، اما امام خمینی(ره) فرمودند قدس پاره تن اسلام است از ان مسلمانان و قبله اول مسلمین جهان است و این قبله و جایگاه مقدس باید به دست مسلمانان و مومنان آزاد شود.

حجت الاسلام باباشاهی با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در آن زمان مصادف با لیالی قدر بود، گفت: حرکت جهانی مردم مسلمانان جهان در آن زمان تا کنون در مقابل ظلم و ستم شکل گرفته است و به یاری خداوند ریشه های این ظلم و ستم خواهد خشکید و از بین می رود.

وی خاطر نشان کرد: آن نگرانی و مشکل که در 36 سال پیش توسط حضرت امام(ره) مطرح شد با گذشت زمان هنوز وجود دارد و امروز خطر صهیونیسم و اشغالگران قدس بیشتر از گذشته شده است و استکبار جهانی با راه اندازی کشور جعلی به نام اسرائیل کمک بزرگی به ظالمان کرده است و در مقابل آن رژیم اشغالگر قدس کمک زیادی به استکبار جهانی برای در حاشیه امن قرار دادنش کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان بیان داشت: امروزه صهیونیسم جهانی با در اختیار قرار داشتن بیشتر رسانه های جهان، و سازمان و تشکل در بیش از 80 کشور جهان و با بکار گیری همه کسانی که می توانند در اختیار استبداد قرار گیرند همه امت اسلام را با خطر مواجه کرده و محور مقاومت را هدف قرار داده است و در صدد از بین بردن آن است.

وی ادامه داد: هرچند امروزه نیز امت اسلامی بیدارند و در بیش از 100 کشور جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در این روز به پا خواسته اند اما در کنار آن نقشه های دشمنان نیز پیچیده تر شده است به گونه ای که برخی از افراد را دچار فریب می کند.

حجت الاسلام باباشاهی اظهار داشت: امروزه وظیفه ما شناخت دشمن و تاکتیک های ان است و باید مراقب بود که دچار فریب دشمن نشد.

وی گفت: امروزه رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی گروهک هایی به نام القاعده و داعش ایجاد کرده است و این به معنای اسرائیل است و این گروهک ها در صدد برآورده کردن نقشه های شوم اسرائیل هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس امروزه با هر بهانه ای علیه ملت مظلوم فلسطین و فریاد آزادی خواهی در جهان مقابله می کند در یمن،عراق و در سایر کشورهای اسلامی که فریاد مرگ بر اسرائیل باشد، داعش یعنی دولت اسرائیل بر علیه آن اقدام می کند.

وی افزود: امروزه این گروهک با ایجاد رعب و وحشت و کشتن مردم مظلوم کشورهای اسلامی اسرائیل را در حاشیه امن قرار داده است و دیواری برای اسرائیل قرار داده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ما به عنوان مردم مسلمان باید آگاهی خود را نسبت به دشمنان اسلام بالا ببریم و باید ریشه این غده سرطانی را از بین ببریم و این با محکوم کردن و سرجای خود نشاندن استکبار جهانی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام باباشاهی در پایان اظهار داشت: سال آینده به امید خدا نماز وحدت بخش جمعه را در قدس شریف همگام با تمامی مسلمانان جهان در آن سرزمین اقامه خواهیم کرد.

در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج قطعنامه پایانی برای راهپیمایان قرائت شد.

ارسال نظرات