صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما گفت: بسیاری از مطالب و شایعاتی که درباره رسانه ملی در برخی سایت ها و فضای مجازی منتشر می‌شود، کذب محض است و ما ملزم به پاسخگویی به شایعات فضای مجازی نیستیم.
کد خبر: ۸۵۴۰۷۳۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، داوود نعمتی انارکی با بیان این مطلب افزود: به برخی مطالبی و خبرهایی که منتشر می‌شود و منبع مشخصی هم ندارد اصلا نمی توان به عنوان خبر استناد کرد چون از پایه و اساس نادرست است.
وی با اشاره به شایعه تفکیک جنسیتی در رسانه ملی که اخیرا منتشر شده بود و تکذیب شد گفت: در این خصوص اعلام کردیم اصلا مصوبه ای نبوده است و خبر از ابتدا به دروغ در سایت‌ها منتشر شد و بر این باوریم که این نوع مطالب قصدی جزء تخریب اذهان جامعه در خصوص سازمان صدا و سیما ندارد.
نعمتی افزود: توصیه ما این است که رسانه ها از جمله سایت‌ها به انتشار مطالبی که از صحت آن مطمئن نیستند استناد نکنند و با چاپ مطالب کذب اجازه ندهند فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که در سازمان صدا و سیما صورت می گیرد زیر سؤال برود.
وی درباره واکنش رسانه ملی و روابط عمومی سازمان صدا و سیما نسبت به این اخبار نادرست گفت: ما به خیلی از مطالب و اخبار کذب پاسخ نمی دهیم چون شایعه ای بیش نیست و برای آن ارزشی قائل نیستیم.
مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما افزود: وظیفه ما به عنوان روابط عمومی این است که با انتشار آخرین خبرهای حوزه های برنامه سازی، اطلاع رسانی کنیم و تلاش کنیم اخبار درست رسانه را در قالب بسته های خبری انتشار دهیم و اگر شبهه ای وجود داشت به آن پاسخ دهیم.
نعمتی دور جدید فعالیت های روابط عمومی سازمان را تقویت اطلاع رسانی دانست و گفت: امیدواریم تا به درخواست‌ها و سؤال‌های مرتبط به نحو مقتضی پاسخ دهیم و بر این باوریم تا زمانی که به اطلاعات صحیح دست یابیم، از پاسخگویی عجولانه بپرهیزیم.
وی مطالبی که راجع به سازمان منتشر می شود را به چند دسته تقسیم کرد و ادامه داد: برخی از این مطالب مبتنی بر اصول نقد هستند و فعالیت ها را منصفانه نقد می کنند؛ این مطالب در کنار نقاط ضعف، نقاط قوت را نیز مطرح می کنند و نقد سازنده است و گروه‌های برنامه ساز از این گونه نقدها استقبال می کنند و آن را در برنامه های خود مد نظر قرار می دهند.
مدیرکل روابط عمومی صداوسیما افزود: یک سری از مطالب درباره سازمان منتشر می شود که رویکرد تخریبی دارد و بدون دلیل سازمان را متهم به ندانم کاری می کند که هدفی جزء بی اعتماد سازی ندارد.
نعمتی گفت: این مطالب ناظر بر تفکرات جناحی است و رویکردی تخریبی دارد و ما سعی می کنیم به آن ها بی تفاوت باشیم؛ اینکه در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی مطالبی تخریبی گذاشته می شود و دیدگاه‌هایی نیز مطرح می شود نباید به عنوان منابعی موثق مورد ارزیابی قرار گیرد و پاسخ دادن به آن ها نیز لازم نیست.
وی افزود: تلاش ما بر این است مطالب را به دقت رصد کنیم و آنجا که حس می کنیم حقی ضایع می شود و شبهه ای ایجاد می شود، پاسخ دهیم.
نعمتی ادامه داد: مدیریت سازمان صدا و سیما نگاه مردم را ارج می نهد و بخشی هم با عنوان مدیریت امور مخاطبان داریم که در این بخش دیدگاه‌های مردم درباره برنامه‌ها رصد می شود و ملاک بسیار خوبی برای تصمیم گیری در برنامه سازی‌هاست.
مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در پایان گفت: جریانی رسانه‌ای در روابط عمومی رسانه ملی در ماه‌های اخیر با هدف افزایش حجم اطلاعات و اخبار و از طرفی پاسخگویی به مطالب منتشر شده ایجاد شده است و سعی دارد آخرین اخبار و اطلاعات را به مخاطبان برساند و به تنویر افکار عمومی در پاسخگویی به مطالب کذب بپردازد.
ارسال نظرات