صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، تنها راه برون رفت از بحران برای کشور را اقتصاد مقاومتی دانست و با اشاره به26 تیرماه گفت: تضعیف نهادهای انقلابی از جمله شورای نگهبان، تضعیف اسلامیت نظام است.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۴۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهرکرد در خطبه های آخرین نماز آدینه ماه مبارک رمضان، ضمن سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، با اشاره به آیات شریفه سوره توبه، مسجد را کانونی برای تربیت مؤمنان مجاهد معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، عاقبت بخیری را در گام برداشتن در راه خدا دانست و ادامه داد: مومنان باید مراقب باشند از مسیر جهاد در راه خدا باز نمانند.

وی، با اشاره به توافق به دست آمده در مسائل هسته ای، به پیگیری مداوم مذاکرات از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: ایستادگی مردم در این سال‌ها، آگاهی رهبر و تلاش‌های تیم مذاکره ‌کننده سبب شد مذاکرات به این مرحله برسند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون همیشگی بودن استکبار ستیزی،‌ مشکل اصلی قدرتهای بزرگ ازجمله آمریکا با جمهوری اسلامی ایران را رفتارهایی نظیر دفاع از مردم مظلوم عراق و فلسطین دانست و یادآور شد: آنها می خواهند که ما اینگونه رفتارها را نداشته باشیم و به کشتار مردم یمن اعتراض نکنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، با تأکید بر لزوم بررسی بندهای توافق و رفع مشکلات احتمالی در زمینه عدم توجه به خطوط قرمز نظام، دولتمردان را به توجه جدی در بحث اقتصاد مقاومتی توصیه کرد و گفت: تنها راه ایران برای خروج از بحران همان اقتصاد مقاومتی است و همه دولت‌مردان باید برای بازگشت به سوی حمایت از تولیدات داخلی حرکت کنند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام، با اشاره به 26 تیرماه سالروز آغاز به کار شورای نگهبان قانون اساسی در کشور، بیان داشت: این شورا نقش ‌آفرینی عظیمی در طول این سال ‌ها داشته و اسلامیت نظام را در عرصه‌های مختلف تضمین کرده است.

امام جمعه شهرکرد، اقدامات شورای نگهبان را جهادی عنوان کرد و افزود: عده‌ای اعمال این شورا را تحمل نمی ‌کنند، اما این افراد بدانند تضعیف نهادهای انقلابی از جمله شورای نگهبان، تضعیف اسلامیت نظام است و باید از فعالیت های این شورا قدردانی کرد.

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با تبریک پیشاپیش عید فطر، زکات فطره برای هر فرد را 60 هزار ریال دانست و خاطرنشان کرد: نماز عید در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، رأس ساعت 7 صبح اقامه می شود.

یادآوری دوره یک ماهه "طرح تقویت مبانی اعتقادی" در شهرکرد، با حضور اندیشمندان و علمای بزرگ کشور از مردادماه و دعوت از عموم مردم به ویژه جوانان برای حضور در جلسات این دوره، از دیگر بخش های سخنان خطیب جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد بود.

ارسال نظرات