صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 08 June 2023
استکبارستیزی جزء اصول اولیه انقلاب اسلامی ایران است و ما در هیچ شرایطی از اصول خود دست بردار نیستیم و توافق هسته ای به منزله این نیست که ما با استکبار کنار آمده یا دشمنی های آمریکا را نادیده می گیریم.
کد خبر: ۸۵۴۳۶۴۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات الحدید و مسئولین ادارات شهرستان شاهرود که در سالن همایش های 9 دی سپاه شاهرود برگزار شد در سخنانی با تقدیر از حضور فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات و مسئولین با بیان اینکه بسیج امروز در همه امور نظام در خدمت مردم و مسئولین است اظهار کرد: امروز بسیج به عنوان بدنه فعال کشور در جهت تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهد کرد و در خدمت مردم و مسئولین است.

وی با اشاره به بسیج مدیران و اهمیت آن خاطر نشان کرد: پایگاه بسیج مدیران شهرستان مرکز مدیریت راهبردی شهرستان در قالب مکتب و تفکر بسیج که برگرفته و از اسلام ناب و انقلاب است باید با جدیت به فعالیت خود ادامه دهد.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: ما انتظار داریم پایگاه بسیج مدیران مانند گذشته بتواند به وظایف و مسئولیت های مهم خود جامعه عمل بپوشاند و بتواند در راستای تحقق فرهنگ بسیج در جامعه گام بردارد.

وی با اشاره به اجلاسیه شهدا و تقدیر از حضور ادارات در صحنه گفت: با کمک شما عزیزان توانستیم اجلاسیه ای فاخر برای شهدا برگزار نماییم و کمک و تلاش شما عزیزان را اجر می نهیم و از خدا برای شما توفیق آرزو می کنیم.

دامغانی با اشاره به موضوع هسته ای و توافق انجام شده اظهار کرد: ما گوش به فرمان ولایت هستیم و با توجه به مواضع و گفتمان ایشان قدم برمیداریم و باید دقت کنیم که دشمن ما شیاد است و باید مراقب توطئه های او باشیم.

وی با تشکر از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور با اشاره به سخنان رهبر انقلاب بر حفظ هوشیاری و اتحاد تاکید کرد و افزود: وحدت و همدلی ملی می تواند ما را در ادامه راه موفق نماید و باید با دقت در این توافق نگریسته و با واقع بینی و حساسیت آن را واکاوی نماییم.

فرمانده سپاه شاهرود تاکید کرد: توافق هسته ای باید منطبق با خطوط قرمز نظام که رهبری فرزانه انقلاب مشخص کرده اند باشد و بر این اصول باید ایستاد.

وی با بیان اینکه آمریکا همچنان شیطان بزرگ است، گفت: استکبارستیزی جزء اصول اولیه انقلاب اسلامی است و ما در هیچ شرایطی از اصول خود دست بردار نیستیم و توافق هسته ای به منزله این نیست که ما با استکبار کنار آمده یا دشمنی های آمریکا را نادیده می گیریم.

دامغانی افزود: رهبر انقلاب بر این نکته تاکید دارند که سیاست ما نسبت به استکبار و آمریکا تغییر ناپذیر است و ما باید به دنبال وحدت در جامعه و حرکت در مسیر رشد و تعالی کشور و ایستادن در مقابل مستکبران باشیم و از این خطوط عدول نکنیم.

ارسال نظرات