صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - 04 August 2023
امام جمعه موقت ساری گفت: ایران هراسی دشمن در دهه اخیر با طرح مسئله سلاح هسته‌ای شدت پیدا کرد ولی با مذاکرات اخیر این مسئله کمرنگ شد.
کد خبر: ۸۵۴۳۹۲۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

 



 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور اظهار داشت: روزه را بزرگان به سه بخش روزه ظاهری، باطنی و حقیقی تقسیم کردند.

 

وی با بیان اینکه مومنان روزه خاص گرفتند و فکر گناه را از دل و جان خود بیرون کردند، تصریح کرد: در روزه به‌دنبال آن هستیم که دل و جان خودمان را از گناه پاک کنیم و این اجازه را به هوای نفس ندهیم که هیچ‌گونه فکر گناه را به ما القا کند.

 

امام جمعه موقت مرکز مازندران افزود: در شب‌های رمضان از خداوند متعال عافیت طلب کنیم.

 

یوسف پور، یکی از مسائل مهم در ماه رمضان نزول و تلاوت قران کریم دانست و گفت: قران کریم حقیقت حضرت محمد(ص) دارد در قیامت قرآن کریم بالاترین شفاعت را دارد پس این نعمت الهی را باید حرمت‌داری کنیم.

 

وی، با بیان اینکه سال عبادی، انسانی و مومنان صالح  از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود، گفت: ماه رمضان عید است این روزه و تقوا را و انچه را که در ماه رمضان به دست‌آوردید باید این داشته‌ها را ماندگار کنید و برنامه را در زندگی خودتان استفاده کنید و در طول سال با آن بهره‌مند باشید.

 

امام جمعه موقت ساری به سالروز تاسیس شورای نگهبان در سال 59 اشاره کرد و گفت: مردم از اینکه شورای نگهبان پاسدار و نگهبان اسلام است اطمینان دارند و حقانیت جمهوری اسلامی توسط شورای نگهبان تامین می‌شود.

 

وی، موضوع مهم این هفته پایان مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1 + 5 اشاره کرد و گفت: مذاکره در طول یک فرآیند طولانی به پایان رسید و بیانیه مشترک و ابلاغش شده پیروزی بزرگی برای ملت ایران خبر می‌دهد.

 

یوسف‌پور افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری جزئیات این توافق باید با وحدت و متانت خودشان را در رسیدن منافع ملی حفظ کنند که فقط با وحدت و همدلی منافع ملی قابل تحقق است و باید فرمایشات مقام معظم فصل اخطاب قرار داد.

 

وی با بیان اینکه این توافق سرانجام و پایانی خوبی برای کشور خواهد داشت تصریح کرد: ایران هراسی دشمن در دهه اخیر با طرح مسئله سلاح هسته ای شدت پیدا کرد و لی با توافق این مسئله کمرنگ شد.

 

امام جمعه ساری گفت: غربی‌ها و آمریکا که حاضر به دو تا سه سانتریفوژ را در ایران نبودند ولی در حال حاضر ایران به قدرت هسته‌ای در جهان تبدیل شده است.

 

وی ادامه داد: تحریم اقتصادی به حلقه زنگ زده تبدیل شده است و به آنها ثابت شد که ایران را نمی‌توان با تحریم و فقط با زبان تکریم با ایران مواجه شد.

 

یوسف‌پور افزود: اکنون لازم است با پشتوانه مقام معظم رهبری و حمایت مردم و همکاری مجلس شورای اسلامی و پیگیری دولت و وزارت امور خارجه این بستر به وجود آمده به سرانجام برسد تا توافق نهایی اجرایی شود.

 

وی به مشکلات منطقه و کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: در آتش اختلاف کشورهای منطقه می سوزد و سخت در اختلاف با نقشه راهی که استکبار برای آن طراحی کرده است.

 

امام جمعه موقت ساری افزود: مردم مسلمان یمن سخت گرفتار محاصره همه جانبه است و این هفته هم شعار یمن تنها نمی ماند در ایران مطرح شده است و ایران اسلامی به عنوان وظیفه اسلامی خود می‌داند.

 

ارسال نظرات