صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - 15 June 2023
خبرگزاری بسیج: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین همایش کانون های تبلیغاتی با حضور فعالان این عرصه و جمعی از مسئولان همزمان با ششم مرداد جاری در تالار پتروشیمی تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۰۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، علی اکبر صفی پور با اشاره به جایگاه ویژه‌ تبلیغات در عصر حاضر گفت: در دنیای کنونی نمادها و تبلیغات تقش کلیدی در  فرهنگ‌سازی و تغییر نگرش افراد دارد و تقویت هوش بصری مخاطبان باید مورد توجه صاحبان هنر و صنعت تاثیرگذار تبلیغات باشد.

وی افزود: در این راستا توجه به ایجاد برند شهری و مدیریت آن به مثابه یک ابزار راهبردی، به یک کنش مرسوم تبدیل شده است و برگزاری نخستین همایش کانون های آگهی و تبلیغاتی استان با محوریت «مدیریت برندسازی شهری» با این نگاه طراحی و اجرا شده است.

صفی پور تاکید کرد: بی‌تردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات می‌باشد و براین اساس این بخش باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که تعامل در دنیای کنونی و در صنعت تبلیغات و بازاريابي جهان، زبان حرفه ای و تخصصی می خواهد.

نخستین همایش کانون های تبلیغاتی ششم مرداد ساعت 18 در تالارپتروشیمی تبریز برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات