صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 08 June 2023
آیت الله فلاح در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر تفت گفت: آمریکا شیطان بزرگ و دشمن شماره یک نه تنها ما بلکه اسلام است.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۴۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح تفت: امام جمعه موقت تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در نماز عید سعید فطر گفت: بیانات رهبری در خطبه های نماز عید فطر آب پاکی را بر روی دست دشمنان ریخت.

*آمریکا شیطان بزرگ و دشمن شماره یک نه تنها ما بلکه اسلام است

آیت الله حاج شیخ حسین فلاح در ادامه به تشریح اين بیانات پرداخت و اذعان داشت: رهبری از تلاش های تیم مذاکره کننده قدردانی و تشکر کردند، ما نیز از فعالیت های بی شائبه آن ها تشکر می کنيم؛ همانگونه که معظم له فرمودند: چه توافق تصویب بشود و چه نشود، سیاست ملت و نظام ما در برابر آمریکا تغييري نخواهد کرد چرا که آمریکا شیطان بزرگ و دشمن شماره یک نه تنها ما بلکه اسلام است.

*سابقه رفتار آمریکا چیزی جز خیانت، توطئه و دشمنی را نشان نمی دهد

وی ادامه داد: اگر ما سابقه رفتار آمریکا در برابر ملت ایران را بررسی کنیم به چیزی جز خیانت، توطئه و دشمنی نخواهیم رسید و این مسئله ما را برای مبارزه با جنایتکار و شیطانی بزرگ مانند آمریکا مصمم تر می کند.

*ملت ایران هیچگاه دست از حمایت مظلومان بر نمی دارد

خطیب جمعه تفت با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه دست از حمایت مظلوماني همچون فلسطين، یمن، غزه و ... برنخواهد داشت، تصریح کرد: نظام ما، نظام اسلامی است و هر جا که صدای مظلوم را بشنود کوچکترین کوتاهی برای حمایت از او نمی کند.

وی با اشاره به رجز خوانی های دشمنان پس از توافق، گفت: اوباوما رئیس جمهور ضعیف النفس آمریکا مدعی نابودی ارتش ایران شده است و مقام معظم رهبری پاسخی با عبارت «لاف در غريبي» به او دادند چون خود آمریکا هم می داند اگر کوچترين خطایی بکند، اولین کسی که نابود خواهد شد خود منحوس و جنایتکارش است.

امام جمعه موقت تفت در بخش دیگری از سخنانش 8شوال سالروز تخریب بقیع به دست وهابیون را یادآور شد و به بیان تاريخچه شکل گیری این فرقه ضاله پرداخت.

آیت الله فلاح، اذعان داشت: دشمنان اسلام برای اینکه فرقه ای تندرو مانند بهائيت که در شیعه ساختند در مذهب تسنن نیز به وجود آورند شخصی به نام «محمد بن عبدالوهاب» را حمایت و وی با نشر افکار و عقاید تند و منحرف «ابن تیمه»(یکی از علمای سلفی تسنن) فرقه وهابیت را بنا نهاد؛ وهابیون در اولین اقدامات خود به مدينه روی آوردند و پس از محاصره و جنگ با مدافعان شهر، سرانجام آن را اشغال نموده، مأمورين عثماني را بيرون کردند و به تخريب قبور ائمه بقيع و ديگر قبور هم چنين قبر ابراهيم فرزند پيامبر، قبور زنان آن حضرت، قبر ام البنين مادر حضرت اباالفضل العباس، قبر عبدالله پدر پيامبر،  اسماعيل فرزند امام صادق و بسياري قبور ديگر پرداختند.

 *داعش مولود نامشروع وهابیت/ تقویت عقاید جوانان مهم ترین راه جلوگیری از بدعت و انحراف

امام جماعت مسجد «غیاث آباد» تفت، ادامه داد: امروز نیز دشمنان اسلام با سواری گرفتن از عربستان، گروهک تروریستی داعش را که در واقع فرزند نامشروع وهابیت است حمایت و راه اندازی کردند و به جان کشورهای اسلامی ضعیف انداختند.

این عالم ربانی، افزود: همه این مشکلات، تفکرات و بدعت ها بخاطر دوری از اهل بیت(ع) و برخورد سليقه ای و تغییر در دین بوجود آمده؛ این موضوع هشداری برای همه است که اگر سخنی، حرفی و یا مطلبی از دین را شنيدند؛ آن را به قرآن و اهل بیت(ع) عرضه کنند.

امام جمعه موقت تفت، تقویت عقاید جوانان را مهم ترين راه جلوگیری از ایجاد بدعت و انحراف در دین و امور مربوط به آن دانست و گفت: ما باید مراقب باشیم تا زحمات علمای اسلام در طول تاریخ ضایع نشود.

 *آیت الله بروجردی منادی اصلي وحدت بین شیعه و سنی/ سوره «شعرا»عینیت کامل سفارش به تقوا و پرهیزگار

وی همچنین به 13 شوال سالروز رحلت «آیت الله بروجردی» اشاره و خاطرنشان کرد: تاسیس مرکز تقریب مذاهب یکی از آثار کوچک این عالم بزرگ جهان اسلام است که در واقع آیت الله بروجردی از منادیان اصلي وحدت بین شیعه و سنی محسوب می شود.

خطیب جمعه تفت با سفارش مردم به تقوا الهی و پرهیز از گناه به آیه هایی از سوره «شعرا» اشاره و این سوره را عینیت کامل سفارش به تقوا و پرهیزگاری بیان کرد.

 

ارسال نظرات