صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - 03 June 2023
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه تلاش در جهت فرهنگ سازی اسلامی مقدس است، گفت: گفتمان سازی اسلامی در جامعه جهادی اعتقادی و فرهنگی را می طلبد.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۲۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار محمدتقی شاهچراغی در جمع بیش از 140 نفر از سرگروه ها و مربیان نظام صالحین بسیج جامعه زنان شاهرود در جنگل ابر این شهرستان در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع با صفا و معنوی خواهران بسیجی نظام صالحین اظهار کرد: امروز خوشحالم که در جمع خواهران صالحین هستم، افرادی با از خود گذشتگی تلاش می کنند تا در جنگ نرم دشمن افسرانی آماده بوده و نیروهای خود را برای مقابله با این تهاجم خاموش تربیت می کنند.

وی افزود: تلاش در جهت فرهنگ سازی اسلامی و دینی در جامعه مقدس و ارزشمند است و تاکید رهبر فرزانه انقلاب در مسائل فرهنگی بسیار مهم و دغدغه اصلی ایشان است و توجه بدان آن گفتمان سازی این فرهنگ در جامعه است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ما با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به مقابله با ما برخاسته اند و باید ما نیز آماده در برابر آنها صف آرایی کنیم و حلقه های صالحین یکی از این سنگرها و جبهه های مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است که با تأکید و پشتیبانی رهبر انقلاب و تاییدات ایشان به راه خود ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای حرکت خود با هجمه های بسیاری روبه رو بوده است و باید تلاش کرد تا در این برهه که دشمن از جنگ نرم و حربه فرهنگی و اعتقادی استفاده کرده مانند گذشته او را ناکام گذاشته و از کردار خود پشیمان کنیم.

شاهچراغی با تأکید بر توجه به نظام صالحین و اخلاص در کارها گفت: کار در نظام صالحین و پرورش نیروهای تراز انقلاب اسلامی یک جهاد اعتقادی و فرهنگی است و باید قدر این موقعیت را بدانید و با اخلاص تلاش کنید.

وی بیان کرد: شما کار مهمی بر عهده دارید و باید به وظایف خود به نحوه احسنت عمل کنید تا انشاءلله در این جنگ نیز مانند جنگ سخت موفق و پیروز باشید و بسیج نشان داده هر کجا که وارد شده به خوبی عمل کرده و برای همین رهبر انقلاب این وظیفه خطیر را به بسیج واگذار کرده تا با ایجاد حلقه های صالحین به پرورش و رشد و تعالی معنوی و معرفتی و بصیرتی و مهارتی بسیج و جامعه کمک کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به تهدیدات گرداگرد ایران اسلامی عنوان کرد: ما در نقطه ای زندگی می کنیم که گرداگرد ما آتش و خون است و دشمن ما را به خیال خود محاصر کرده است تا ما نتوانیم انقلاب خود را صادر کنیم اما این توطئه دشمن وارونه شده و ما توانستیم در منطقه غرب آسیا تأثیرگذار بوده و حتی در دیگر نقاط دنیا نیز تأثیر بگذاریم و این همه عشق و علاقه دنیا به ایران اسلامی بیانگر این واقعیت است.

وی تصریح کرد: جنگ های نیابتی در منطقه ما به خاطر اسلام ناب و گسترش آن در جهان است و آنها این را نمی خواهند و برای همین جنگ نیابتی را در اطراف ما به راه انداخته و جنگ نرم را نیز در داخل دنبال می کنند.

شاهچراغی با تأکید بر توجه به حلقه های صالحین گفت: باید شما که سرگروه و مربی نظام صالحین هستید به نیاز متربیان توجه و با توجه به خواسته ها و نیازهای آنها قدم برداشته و تلاش کنید، شبهات آنها را در موضوعات مختلف برطرف نموده و آنها را سرباز واقعی اسلام ناب پرورش دهید.

وی با تشکر از اخلاص و توجه بسیجیان به موضوعات مهم جامعه بدون چشم داشتی افزود: بسیج لشکر مخلص خداست و بسیجی بنده سربلند خدا و همین فرهنگ است که امروز در سوریه، لبنان، فلسطین، عراق و یمن در حال مبارزه با نفاق و کفر و استکبار است و این فرهنگ همیشه پیروز است؛ چرا که اتکای او به خداوند و ولایت است.

ارسال نظرات