صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی، مهم‌ترین برنامه‌های روزشمار سی و پنجمین سالروز هفته دفاع مقدس در شهرستان دشتی را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۵۰۴۴۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، علی غضنفری در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: روز سی و یکم شهریورماه که روز رژه و اقتدار نیروهای مسلح و نمایش توانمندی و نوآوری در صنعت علمی و دفاعی کشور نام‌گذاری شده است، نیروهای مسلح شهرستان دشتی طی مراسمی در میدان مشترک نیروهای مسلح رژه می‌روند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: محور تبلیغی این روز به نام روز عرفه و توجه به معنویت و عبادت، تجلیل از نقش و جایگاه روحانیت در دفاع مقدس، پاسداشت سربازان، حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در عرصه علم و دانش و روز بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه است که در روز یکم مهرماه با محوریت روحانیت، علم و دانش و پژوهش و سربازان نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: در روز دوم مهرماه که با نام شهیدان، جانبازان، صلابت و فخرآفرینی نام‌گذاری شده محوریت آن روز عید سعید قربان، روز ایثار و ازخودگذشتگی و روز تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان و روز غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و دیدار با جانبازان است.

غضنفری تأکید کرد: روز سوم مهرماه که مصادف شده است با روز جمعه به نام عنوان معنویت، زنان، خانواده و سلامت نام‌گذاری شده است که حضور پرشور در نماز جمعه شهرهای خورموج و کاکی، تجلیل از نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس، توجه ویژه به نقش خانواده و تربیت فرزندان و ترویج ارزش‌های دینی و سبک زندگی اسلامی و همچنین سلامت جسم و روان با ورزش همگانی انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی گفت: توجه جوانان به بصیرت‌افزایی و حفظ غرور ملی در پیشبرد کشور در روز چهارم مهرماه که به‌عنوان دفاع همه‌جانبه، جوانان، پشتیبانی مردمی و اصناف نام گرفت است، اهمیت به آموزش عمومی و موضوع پدافند غیرعامل، پرداختن به پشتیبانی و حمایت مردم، اصناف از جبهه‌ها در دوران مقدس خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز پنجم مهرماه که به‌عنوان ولایت‌مداری رزمندگان، جهادگران، آزادگان و پیشکسوتان نام‌گذاری شده است، تبیین نقش ولایت و رهبری در حماسه شکست حصر آبادان و گرامی داشت سالروز عملیات ثامن‌الائمه (ع) و تجلیل از رزمندگان، جهادگران، آزادگان و پیشکسوتان در هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

غضنفری بیان داشت: روز ششم مهرماه به‌عنوان وحدت ملی، بصیرت، دشمن‌شناسی، بیداری اسلامی و استکبارستیزی نام‌گذاری شده است که تبیین نقش انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، رهبری، وحدت ملی، بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی به‌عنوان الگوی نهضت‌های مقاومت و پایداری و بیداری اسلامی از مهم‌ترین محورها در این روز خواهد بود.

وی یادآور شد: روز هفتم مهرماه که به‌عنوان فرماندهان، عزتمداری و حماسه‌آفرینان نامگذاری شده است، سالروز شهادت فلاحی، فکوری، نامجوی، کلاه دوز، جهان‌آرا و نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس از برنامه‌های این روز خواهد بود.

ارسال نظرات