صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری:
آیت‌الله حائری شیرازی با تأکید بر اینکه اسلام دین اخوت و وحدت است، گفت: داعش بنیان اسلام و تفکر اسلام ناب و جان‌مایه کتاب وحی را به خطر انداخته و به نام اسلام برای ایجاد هراس از اسلام ساخته‌ شده است.
کد خبر: ۸۵۵۳۰۹۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی در همایش بین‌المللی پزشکان شیعه کشورهای جهان در شیراز اظهار داشت: اسلام ناب و آن اسلامی که پیامبر رحمت (ص) آن را ابلاغ و امام خمینی (ره) برای احیای آن قیام کرد اسلامی نیست که توسط داعش ترویج می‌شود، داعش بنیان اسلام و تفکر اسلام ناب و جان‌مایه کتاب وحی را به خطر انداخته و به نام اسلام برای ایجاد هراس از اسلام ساخته‌ شده است.

وی افزود: داعش گروهکی انحرافی و ساخته دست استکبار است و هر جا که کشورهای استکباری خواستند به اسلام ضربه بزنند سعی کردند از خود اسلام جریانی منحرف بسازند، این جریان‌های ساختگی در واقع علیه اسلام است و مردم مسلمان نباید اجازه دهند که تفکر اسلامی با این گروه‌های ساختگی به دست غرب مخدوش شود.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: پیامبر رحمت (ص) بنیان‌گذار دینی بود که در بین مسلمان برادری و اخوت ایجاد کرد و آن حضرت هیچ‌گاه مروج خشونت و آدمکشی نبوده است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری بخشی از سخنان خود را به زبان انگلیسی بیان کرد و گفت: امید دارم روزی بیاید که کشورهای اسلامی با زبان واحد و همدل و هم‌صدا با هم ارتباط داشته باشند و علیه قدرت‌های ستمگر به پا خیزند.

وی تصریح کرد: اسلام؛ داعش و تفکر مبتنی بر داعش را نمی‌پذیرد و آن را محکوم کرده است و ملت‌های مسلمان و کشورهای اسلامی نیز باید تفکر داعشی را طرد کنند.

اشتراک‌گذاری تجارب پزشکان شیعه از اهداف برگزاری این همایش است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در حاشیه این همایش گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز 70 سال سابقه دارد و با بیش از 800 عضو هیئت‌ علمی، تعداد 17 دانشکده، 47 مرکز تحقیقات، 24 بیمارستان و 6 مرکز رشد ظرفیت بی‌بدیلی در بهداشت و درمان کشور محسوب می‌شود.

محمدهادی ایمانیه افزود: از حدود 60 سال قبل تاکنون همواره شیراز به‌عنوان قطب گردشگری پزشکی جنوب کشور شناخته‌ شده و هر ساله میزبان هزاران بیمار از اقصی نقاط جهان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از روز هفدهم مرداد، شیراز میزبان بالغ‌ بر 600 پزشک عضو سازمان بین‌المللی پزشکان شیعه بوده است که این افراد، پزشکان مسلمان و از 22 کشور جهان هستند که بعضی از آنان تاکنون به ایران و شیراز سفر نکرده بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: اشتراک‌گذاری تجارب در حوزه‌های تخصصی درمانی، بهداشتی، آموزشی و پژوهشی و استفاده از توانمندی‌های سازمان پزشکان شیعه، از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

ایمانیه گفت: گروه پزشکان شیعه حدود 16 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و طی روزهای قبل هشتمین کنگره بین‌المللی آنان در تهران آغاز به‌کار کرد و شرکت‌کنندگان در این کنگره، با سفر به شهرهای مشهد، قم و شیراز، ضمن زیارت حرم‌های مطهر در این سه شهر، با ظرفیت‌های علمی و سایر داشته‌ها نیز آشنا شدند.

به گزارش فارس، 300 نفر از پزشکان شیعه از کشورهای جهان دیروز و امروز برای حضور در این همایش و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و مذهبی استان فارس وارد شیراز شدند.
ارسال نظرات