صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
امام جمعه میبد در جمع صمیمی پایوران و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس آموزشگاه شهید صدوقی یزد ، انقلاب اسلامی را مرهون ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام بیان کرد .
کد خبر: ۸۵۵۳۸۴۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،به نقل از میبد آدینه حضرت آیت الله اعرافی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت : همه پایوران و کارکنان آموزشگاه شهید صدوقی یزد باید به این نام بزرگ که بر بالای این آموزشگاه نقش بسته است افتخار کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی سپس بسیج و سپاه و همه کسانی که در طول دوران ۸ سال دفاع مقدس در خدمت آرمانهای اسلام و انقلاب بودند را نور چشمان استان و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت : بسیاری از این عزیزان همچنان با سوابق درخشان در این آموزشگاهها حضور دارند .

وی دیدار پایوران آموزشگاه شهید صدوقی یزد را توفیقی از جانب پروردگار برای خود خواند و گفت : امروز شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز سرمایه های عزت ، شکوه و عظمت ملت و انقلاب ما هستند.

آیت الله اعرافی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی که شما پاسدار آن هستید گوهر ناب و گرانبهایی است که همچنان نیازمند تعالی و انتقال بازسازی و انتشار در درون و بیرون کشور است و سرمایه گذاران انقلاب مسئولیت بیشتری دارند افزود : شرایط ما امروز بی شباهت به زمان ائمه نیست و با ابعاد پیچیده ای که وجود دارد باید با عزم بیشتری در جبهه های مختلف کار کنیم و متوقف نشویم.

امام جمعه میبد جبهه فکری ، تهاجم فلسفی و معرفتی را اولین جبهه مقابله با دشمن عنوان کرد و افزود : امروز تهاجم فکری و فلسفی غرب در قالب تفکر غیر الهی و مادی با هجمه بیشتر و با ابزارهای متعدد و گستره وسیع تر  با پشتوانه غرب و اندیشه های الهادی متوجه جبهه اسلام است و نباید آن را کم شمرد .

وی با بیان اینکه در هر زمان باید علما و دانشمندان و نخبگان در برابر اندیشه های الهادی غرب و دشمنان مجهز شوند افزود : زمانی مارکسیسم و افکار انحرافی به دانشگاههای ما می آید و علامه طباطبایی و شهید مطهری باید سینه سپر کنند و با هزار زحمت فکر تولید کنند و در برابر افکار الهادی و مادی مقاومت کنند ، امروز هم فلسفه های مادی و افکار و اندیشه های شیطانی که تولید و به دانشگاههای  و نسل جوان ما پمپاژ می شود تا آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

امام جمعه میبد تصریح کرد : ما باید از قدرت فکری و اعتقادی برخوردار باشیم تا بتوانیم در برابر هجوم فکری و فلسفی و اعتقادی مقابله و مقاومت کنیم .

آیت الله اعرافی با بیان اینکه جبهه دوم جبهه ای است که اعتقادات شیعی ما را هدف گرفته است افزود : واقعا هجم شبهات و شبهه افکنی که علیه اندیشه شیعی و انقلاب اسلامی انجام می شود غیر قابل تصور است و صدها سایت و فضاهای پهن مجازی و شبکه های ماهواره ای با خرج میلیاردها دلار به شبهه افکنی می پردازند و کیان فکری و اعتقادی شیعه را تهدید می کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت : جبهه سوم جریانات انحرافی درون تشیع است که مقام معظم رهبری از آن بعنوان شیعه انگلیسی یاد می کنند .

وی جبهه چهارم را جریان دیگر ضد اخلاقی خواند و گفت : جریان ضد اخلاقی که در جهان رایج است ؛ هویت امروز و جوان ما را تهدید می کند و اگر مواظب نباشیم بنیان عفت و پاکدامنی و خانواده را از بیخ خواهد کند.

امام جمعه میبد افزود : جریان دیگر جریان سیاسی است که در پرتو انحرافات فکری در جهان اسلام رقم خورده و از خطرات بزرگ جهان اسلام است که می خواهند با به جان هم انداختن مذاهب اسلامی و شیعه و سنی مسلمانان را تضعیف کنند .

آیت الله اعرافی با بیان اینکه با اختلافات مذهبی بین مسلمانان دیگر دشمنان به راحتی به اهداف خود می رسند گفت : دشمنان این نقشه را در برابر بیداری اسلامی و در برابر عظمت انقلاب اسلامی پیاده کردند که  واقعا اگر نتوانیم این صحنه را مدیریت کنیم همه مسلمانان در آتش آن خواهند سوخت .

رئیس جامعه المصطفی العالمیه خاطرنشان کرد : جریانی که امروز در خود غرب وجو ددارد این است که پیشرفت اسلام را در غرب که پیشرفت کمی نیست با اسلام هراسی مهار کنند .

امام جمعه میبد نامه مقام معظم رهبری را معطوف به این جریان یعنی رشد اسلام در جهان غرب توصیف کرد و گفت : آنها فضایی ایجاد کردند که در درون جهان اسلام جنگ و درگیری ایجاد کنند و از بیرون به عالم نشان دهند که مسلمانان چنین رفتاری دارند .

آیت الله اعرافی با تاکید بر اینکه وظیفه ما بعنوان پیروان انقلاب اسلامی  امروز و در این شرایط بسیار حساس است گفت : ما باید هم مقاومت را در جهان صیانت کنیم هم مدیریت در جهان داشته باشیم هم درون خود را محکم و استوار و قوی حفظ کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بر استحکام پایه های اعتقادی ، اخلاقی ، دانش و بینش و اندیشه سیاسی و هوشیاری همه  جانبه امروز ملت ایران را ضروری و  لایتغیر دانست و افزود : چیزی که کمتر برهه ای از تاریخ بوده است این است که ما هیچ برهه از زمان  اینقدر دارای  قدرت ، استحکام و اقتدار نبودیم که قدرت نرم ما با قدرت های بزرگ جهان برابری کند و اینقدر هم  در معرض آسیب و تندبادها و طوفانهای سهمگین باشیم بنابراین در این فضا نهاد انقلابی و سپاه مسئولیت های خیلی سنگین و حساسی دارند.

امام جمعه میبد گفت : امیدواریم خدا ما را با مسئولیت هایمان آشنا و توان ایستادگی در راه خدا و مقاومت در برابر شیطانها  را در وجود ما بیشتر کند و جامعه ما را از خطرهای درونی که بدتر از هر چیزی است حفظ کند .


ارسال نظرات