صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 06 June 2023
پدر شهید عباس مخلص آبادی گفت: فرزند شهیدم در ایمان و تقوا زبانزد همه آشنایان بود و الگویی از اخلاق رای جوانان روستا محسوب می شد.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۳۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
پدر شهید گفت: فرزند شهیدم در ادای فرایض دینی و رعایت ادب و اخلاق تا جایی حساس بود که حتی یک بار هم نمازش نشد و در بین دوستان و آشنایان جز حسن خلق، خدمت به همنوع و فروتنی و تواضع یادگار دیگری نیست.
وی بیان کرد: عباس از 13 سالگی کلیددار مسجد روستای مخلص آباد بود و شب های چهارشنبه نیز به جوانان و نوجوانان قرآن می آموخت.
این پدر شهید بیان کرد: فرزند شهیدم با وجود سن کم در همه جریانات پیروزی انقلاب اسلامی در اراک شرکت می کرد و یک بار هم به دام ماموران ساوک افتاد و یک ماه در زندان به سر برد.
وی ادامه داد: فرزندم در این مدت در زندان ساواک زیر شکنجه های طاقت فرسا بود اما سه روز بعد از آزادی اقدام های سیاسی خود را از سر گرفت و در تمام صحنه های تظاهرات حضور دایم داشت.
این پدر شهید بیان کرد: با تاسیس سپاه پاسداران به دستور امام راحل شهید زاهدی در سال 1359 به عضویت این نهاد انقلابی درآمد و در اردیبهشت سال 1360 به جبهه غرب کشور اعزام شد.
وی اظهار کرد: عشق و ارادت به امام راحل و انقلاب اسلامی در وجود فرزندم موج می زد به طوری که فرامین و دستورات ایشان را فصل الخطاب آحاد جامعه ایرانی اسلامی می دانست.
این پدر شهید ادامه داد: فرزند شهیدم امام خمینی(ره) را یک موهبت ارزشمند برای ملت ایران می دانست که خداوند به ملت مومن ایران اسلامی ارزانی داشته و پشتیبانی و پیروی از این نعمت بزرگ الهی وظیفه مردم است.
این پدر شهید وصیت نامه فرزند شهید خود را در اختیار ایرنا قرار داد که در فرازی از آن آمده است: بدون شک فرامین امام شهدا به نفع مردم و جامعه است بنابراین از طرف خودم و تمام جوانان ایران زمین که در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور دارند و ملت ایران تقاضا دارم که امام عزیزمان را تنها نگذاشته و تا پای جان از ایشان و ارزش های اسلامی حمایت کنند.
این شهید والا مقام درفرازی از وصیت نامه خود می افزاید: ملت ایران اسلامی آسوده باشند چرا که رزمندگان اسلام در جبهه های جنوب و غرب کشور با توکل بر خدا و عشق به پیر جماران با تمام وجود از خاک و ناموس وطن صیانت می کنند و اجازه دست درازی به خاک این سرزمین را به هیچ قدرتی در جهان نمی دهند.
شهید مخلص آبادی در ادامه وصیت نامه خود افزوده است: هم اکنون چندین کشور و ابرقدرت جهان صدام و رژیم بعثی عراق را حمایت می کنند اما رزمندگان ایران اسلامی با تقوای الهی و عشق به وطن و خمینی کبیر اگر لازم شود در مقابل تمام دنیا نیز ایستادگی می کنند.
این شهید والامقام بیان می کند: در جبهه ها هیچ کس از شهادت و اسیر شدن ترس و واهمه ای ندارد چرا که سربازان راه عشق می دانند که بر حق و پیروز هستند بنابراین از تمام جوانان ایران زمین درخواست می کنم که وحدت و تقوای رزمندگان اسلام را در تمامی مراحل زندگی الگوی خود قرار دهند.
این شهید والامقام در بخش دیگری از وصیتنامه خود اضافه می کند: خواهران و مادران در نقاط مختلف میهن اسلامی باید بدانند که دفاع از حریم ناموس یکی از مهمترین دلایل حضور جوانان در جبهه های نبرد حق علیه باطل است و آن ها نیز باید با حفظ حجاب و عفت خود توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
شهید عباس خلص آبادی تیرماه 1343 در روستای مخلص آباد شهرستان فراهان متولد و در دوم خردادماه 1363 در منطقه مریوان به درجه رفیع شهادت رسید.
استان مرکزی شش هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ارسال نظرات