صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ - 04 July 2023
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: این استان با تقدیم 941 شهید زن رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۶۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در یادواره ۹۴۱ زن شهیده استان کرمانشاه که در محل حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، با تسلیت مصیبت بزرگ منا و جان باختن چند هزار مسلمان و هموطن ایرانی به دلیل بی کفایتی رژیم آل سعود در مدیریت مناسک حج، اظهار داشت: ضربه ای که به دلیل این بی کفایتی به جهان اسلام وارد شده بسیار نگران کننده است.

 

وی به اقدامات برخی سایت ها و رسانه ها در پی این حادثه اشاره کرد و گفت: برخی از این رسانه ها پس از این اتفاق توهین به خانه خدا و کعبه را دستور کار خود قرار داده و در پی این هستند که دین اسلام را یک دین خشن جلوه دهند.

 

ریحانی کشته شدن ۲ هزار مسلمان در مراسم حج امسال را یک مصیبت بزرگ برای جهان اسلام عنوان کرد و افزود: متاسفانه پس از وقوع این اتفاق نیز امداد رسانی مناسبی از سوی نیروهای رژیم آل سعود صورت نگرفته و نیروهای مردمی خود اقدام به امداد رسانی به حادثه دیدگان و مصدومین کرده اند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، تصریح کرد: با تمام این جریان ها نفاق رو به افول بوده و درخت پرثمر اسلام نیز روز به روز در حال تنومند شدن است.

 

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: استکبار باید بداند چراغ دین اسلام با این جریانات کم فروغ نمی شود بلکه در تمام دنیا با سرعت بیشتری در حال گسترش است.

 

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور واقعه عظیم و بزرگی در تاریخ جهان اسلام و ایران دانست و گفت: مهمتر از آن نتیجه و ثمره دفاع مقدس بود که مایه عزت و سربلندی کنونی نظام شده است.

 

ریحانی با بیان اینکه شهدا با جانفشانی خود ستون های انقلاب اسلامی را محکم کردند، اظهار داشت: ما باید برای حفظ و پایداری نظام، میراث دفاع مقدس را که همان اصول امام و نصایح مقام معظم رهبری است را حفظ کنیم.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ادامه داد: ما اگر این میراث گرانبها را فراموش کنیم باید هر لحظه منتظر حادثه باشیم و اگر بر پایبندی آن تاکید کنیم همواره در تمامی عرصه ها سربلند خواهیم بود.

 

وی در ادامه همچنین به نقش زنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش زنان در طول هشت سال جنگ تحمیلی نقشی بی بدیل است و اگر پشتیبانی خواهران در دفاع مقدس نبود رزمندگان این قدرت را نداشتند که با تمام توان خود در جبهه ها بجنگند و این فضایی بود که امام (ره) در آن دوران فراهم کرده بود.

 

سردار ریحانی اظهار داشت: اگر به صحنه های دفاع مقدس نگاه کنیم می بینیم که آن دوران حقیقتی شبیه افسانه ها است. ما در تاریخ دفاع مقدس مادرانی را می بینیم که با وجود تقدیم سه شهید فرزندان دیگر خود را برای رفتن به جبهه های نبرد علیه دشمنان ترغیب می کردند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: فلسفه دفاع مقدس با شخصیت های مهم آن دوران گره خورده و نمی توان از این دفاع یاد کرد اما از آن شخصیت ها نامی بر زبان نیارود.

 

ریحانی تاکید کرد: تا زمانیکه پایبند ارزش های دفاع مقدس هستیم روز به روز بر عزت کنونی نظام افزوده شده و تهدیدات دشمنان کار به جایی نخواهد برد.

 

وی در پایان تصریح کرد: ایستادگی ایران در برابر اتحاد دنیای استکبار طی هشت سال دفاع مقدس از جمله نکات مهم و قابل توجهی است که باید برای نسل جوان بیان و تشریح شود.

ارسال نظرات