صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۲ - 25 June 2023
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین اعلام کرد: اولین کاروان اردوهای دانش آموزی استان قزوین در قالب 8 اتوبوس به سرزمین‌های نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۳۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

 

عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، دررابطه با اعزام اولین دوره اردوهای راهیان نور گفت: در اولین دوره از اعزام دانش آموزان استان قزوین 8 دستگاه اتوبوس از هشت دبیرستان ناحیه یک آموزش و پرورش اعزام خواهند شد.

این مسئول بیان کرد: زائران اردوی راهیان نور دانش آموزی از مقاطع دوم و سوم دبیرستان هستند که در4 مرحله برادران و 4 مرحله خواهران دانش آموز اعزام خواهند شد.

کاظمی افزود: با همکاری آموزش و پرورش و سپاه ناحیه امام حسن(ع) تلاش شده است برنامه‌های اردوهای راهیان نور از لحاظ محتوایی و فرهنگی نسبت به سال‌های گذشته ارتقاء داده شود.

وی با اشاره به مناطق بازدید دانش آموزان در این سفر معنوی خاطرنشان کرد: زائرین در این سفر معنوی از یادمان‌های شهدای شلمچه، شهدای هویزه، معراج شهدای اهواز بازدیدخواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) اضافه کرد: اجرای نمایش میدانی در اردوگاه‌های مستقر در اهواز از دیگر برنامه های این سفر می‌باشد.

کاظمی با اشاره به هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی، عنوان کرد: اولین و اساسی ترین پیام بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی انتقال پیام مقاومت و ایستادگی پایدار در مقابل استکبار جهانی خصوصا امریکای جهان خوار است که در این اردوها دانش آموزان فرا می‌گیرند.

وی در ادامه بیان کرد: راویان و روحانیان عزیزی که همراه دانش آموزان در این کاروان ها هستند مسئولیت فضا سازی مناسب و ارائه محتوای مناسب به دانش آموزان و بیان خاطرات دفاع مقدس را به عهده دارند.

این مسئول تصریح کرد: در هر مرحله از اردوها بیش از 380 دانش آموز را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند این دوره ها 8 اتوبوس و در دوره های بعدی هر کاروان 9 اتوبوس از نواحی 1 و 2 آموزش پرورش خواهر و برادر اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین ضمن دعوت از والدین دانش آموزان یاد آور شد: والدین دانش آموزان و نوجوانان عزیز  این مرز و بوم اجازه همراهی و مساعدت های لازم را در این زمینه داشته باشند و بگذارند تا دانش آموزان از فضاهای که در واقع در این سرزمین های نور و مناطق عملیاتی که در جنوب وجود دارد بهره مند شودند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: حقیقتا تاثیرات این اردوهای فرهنگی و معنوی  تربیتی تاثیر شگرفی را به نسل جوان می گذارد چرا آثار بسیار مثبتی در کردار و منش نوجوانان ایجاد می کند تا در مسیر مقابله با جنگ نرم که دشمنان که امروز خانواده ها و دانش آموزان  ما را هدف گرفته بتوانیم گام اساسی برداریم.

 

1008/ت30/ب

ارسال نظرات