صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - 23 August 2023
معاون مالی و اقتصاد شهر شهرداری تهران در خصوص بدهی‌های کلی دولت به شهرداری گفت: 5 هزار و 375 میلیارد تومان بدهی دولت به شهرداری در زمینه حمل و نقل عمومی،‌ بافت فرسوده و جرایم راهنمایی و رانندگی از سال 87 تا کنون بدهکار است.
کد خبر: ۸۵۷۸۹۳۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، قدرت گودرزی در خصوص سررسید فاینانس‌های پروژه‌های شهر تهران گفت: دو فاینانس داشتیم که یکی فاینانس پروژه صدر، نیایش بود که در سال 93، تسویه شد.

معاون مالی و اقتصاد شهر شهرداری تهران ادامه داد: فاینانس بزرگراه امام علی 214 میلیون یورو بود که اسفند سال جاری سررسید آن است؛ اما فاینانس‌های مترو تسویه شده است.

وی در خصوص اعتبارات مترو از سوی دولت گفت: دولت در بحث مترو و یارانه بلیت مترو 2 هزار 672 میلیارد تومان از سال 87 تا پایان 93 پرداخت کرده است.

گودرزی در خصوص بدهی‌های کلی دولت به شهرداری گفت: 5 هزار و 375 میلیارد تومان بدهی دولت به شهرداری در زمینه حمل و نقل عمومی،‌بافت فرسوده و جرایم راهنمایی و رانندگی از سال 87 تا کنون است.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود شهرداری از برنامه مترو عقب است گفت: این طور نیست و طبق برنامه کارها پیش می‌رود.

معاون مالی و اقتصاد شهر شهرداری تهران اضافه کرد: طبق گزارش‌ها از سال 66 تا سال 84 تنها 79 کیلومتر خطوط مترو به بهره برداری رسیده در حالی که از سال 84 تا سال 94 یعنی به مدت 10 سال ما شاهد بهره برداری 136 کیلومتر خطوط مترو بوده ایم.

به گفته گودرزی، تعداد ایستگاه‌های بهره برداری شده از سال 66 تا 84 ، 36 باب بوده در حالی که از سال 84 تا 96 ،62 باب ایستگاه احداث و بهر برداری شده و نیز تعداد واگن های مورد استفاده از سال 66 تا 84 ، 278 عدد بوده در حالی که از سال 84 تا 94 ، 996 عدد رسیده است.

وی با بیان اینکه میزان جابجایی مسافران در 18 سال اول 600 هزار نفر بوده است، گفت: در حالی که در 10 سال دوم به دلیل تکمیل وبهره برداری از خطوط جدید به 3 میلیون نفر رسیده است. بنابراین با توجه به آثار موثر توسعه مترو در کاهش آلودگی هوا و بهبود محیط زیست می توان گفت در 10 سال دوم این امر به خوبی صورت گرفته است.

معاون مالی و اقتصاد شهر شهرداری تهران افزود:از سال 66 تا 83 دریافتی مترو از شهرداری تهران 194 میلیارد تومان و دولت 107 میلیارد تومان بوده در حالی که این دریافتی از سال 84 تا 93 شهرداری 3960 میلیارد تومان و دولت 1610 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است. اگر سهم مشارکت های مدنی هم در نظر بگیریم در طول تمام این سالها 6237 میلیارد تومان دریافتی مترو بوده است.

ارسال نظرات