صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - 14 September 2023
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور بیرجند گفت: دشمن قصد دارد در مراكز مهم تصمیم گیرنده نفوذ و ورود پیدا کنند؛ بنابراین دولت و مجلس و مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور باید در این زمینه هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۵۸۲۸۰۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محسن اکبرپور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه نباید برجام بهانه یا وسیله ای برای نفوذ دشمنان در کشور و رسیدن آنان به خواسته ها و اهداف شوم شان علیه ایران اسلامی شود، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند که مذاکره با آمریکا ممنوع است جز مساله هسته ای.


وی افزود: مقام معظم رهبري مي‌گويند مهمتر از برجام مسئله پسابرجام است و اينكه ما نبايد دچار دودستگي شويم و اگر كشور را دو دسته كنند راه براي نفوذ آنها باز خواهد شد و بعضی ها در این صدد هستند که بوسیله برجام در دوران پسابرجام رابطه با غرب را مباح کنند و عادی کنند و در حال حاضر مذاکره با آمریکا یعنی نفوذ و به منزله ورود آنهاست.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند با اشاره به اینکه آنها قصد دارند در مراكز مهم تصمیم گیرنده نفوذ و ورود پیدا کنند، تصریح کرد: يكي از این مراکز مهم مجلس است، آنها سعي مي‌كنند تا جايي كه مي‌توانند بدون آنکه ما متوجه شویم عوامل خودشان را به مجلس بفرستند و در دولت زير مجموعه‌ها تصميم ساز هستند و آنها چيزهايي را آماده می کنند و براي تصميم به دولت مي‌دهند كه دشمن می خواهد در آنجا هم نفوذ كنند و در تصميم‌سازی نفوذ داشته باشند؛ بنابراین دولت و مجلس و مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور باید در این زمینه هوشیار باشند.


اکبرپور افزود: آمریکایی ها برای نفوذ طراحی جدی کرده اند و نگرانی ما از این است که مبادا در داخل کشور و مراکز اصلی نفوذ پیدا کنند و آمریکایی ها برای این کار دندان تیز کرده اند و انگیزه کافی دارند.


وی خاطرنشان کرد: آنها مي‌خواهند درباره فرهنگ، فرهنگ غربي را حاكم كنند و اين فرهنگ اسلامي را از ما بگيرند و انقلاب ما را از درون تهی کنند و بعضی ها در کشور قصد طبیعی کردن رابطه با آمریکا را دارند و بعضی ها در درون کشور هم متاسفانه در پازل دشمن و غرب قرار گرفته اند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند گفت: دولتمردان هم باید دندان های تیز شده آمریکا را که رهبر انقلاب بارها تذکر داده اند را ببینند، آمریکا همان آمریکای آدمکش و جانی جهان است که برای اهداف پلید و شوم خود در لباس میش مخفی شده است و نباید مسئولان کشوری ما از این مهم غفلت کنند.


اکبرپور در پایان با بیان اینکه به حمدالله و باعنایت امام زمان عجل الله و رهبری هوشمندانه و باصلابت حیدری امام خامنه ای ان‌شاءالله اين آرزوها را به گور خواهند برد، گفت: ما ان شاءالله بعنوان قشر دانشجو بتوانیم بعنوان سربازان انقلاب وظیفه بصیرت افزایی خود را به بهترین نحو انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظرات