صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲ - 24 June 2023
با درایت‌های مقام معظم رهبری، کشور از حالت انفعال خارج شده و به یک کشور فعال و مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۵۸۴۴۵۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت‌الاسلام سیدحسن عابدیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار داشت: نعمت ولایت لطف بزرگی بوده که در سایه آن انحرافات، تفرقه‌ها و فتنه‌ها خنثی شده و می‌توانیم مسیر توسعه و تعالی جامعه اسلامی را شاهد باشیم و ما باید شکرگذار این نعمت بزرگ باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با بصیرت و الهام‌گیری از مکتب عاشورایی و حسینی جمهوری اسلامی ایران را از خدشه‌ها و مهلکه‌های مختلف نجات داده و زمینه سعادت جامعه را فراهم می‌آورند، افزود: با درایت‌های مقام معظم رهبری کشور از حالت انفعال خارج شده و به یک کشور فعال و مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده است.

امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: نامه معظم‌ له آمریکا و غرب را به تامل واداشته که در صورتی که توافق هسته‌ای را قبول نکنند ملت ایران بیش از هر زمان دیگری پی می‌برند که آمریکا هدفی جر بهانه تراشی نداشته و هدف آنها شکستن عزت و صلابت ملت ایران است.

عابدیان با بیان اینکه نامه مقام معظم رهبری تمامی راه‌های شیطنت و نفوذ استکبار و دشمنان را می‌بندد، گفت:‌ با دقت نظر و تدابیر اندیشمندانه و نظرات کارشناسی معظم‌له که با اتکا به مسائل حقوقی بوده راه نفوذ استکبار بسته شده و زمینه‌ای فراهم شده تا دشمنان نتوانند به اهداف پلید خود دست یابند.

وی با تاکید بر وحدت و همگرایی مسئولان و مردم بیان کرد: اعتماد نکردن به آمریکا یکی از بندهای مهم برجام بوده که باید مد نظر بوده و موافقان و مخالفان برجام با تبعیت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به این کشور اعتماد نکرده و با وحدت و یکدلی اجازه توطئه به این کشور را ندهند.

امام جمعه موقت اردبیل با بیان اینکه رفتار 36 ساله آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و قبل از برجام و نیز پشتیبانی این کشور از منافع خود و رژیم صهیونیستی ثابت کرده که این کشور قابل اعتماد نیست، اظهار کرد: آمریکا به دنبال ایجاد فتنه و ناهنجاری در دنیا بوده و هر جا آشوبی و فتنه‌ و فاجعه‌ای به پا می‌شود از حرکات ضد بشر آمریکا بوده که همواره بر خلاف منافع ملت‌ها اقدام می‌کند.

عابدیان با اشاره به اظهارات اخیر جان کری درباره تحریم‌ها و توافقات هسته‌ای بیان کرد: در حالی که آنها ادعا می‌کنند در آینده می‌توانند دوباره تحریم‌ها را بر علیه کشورمان به بهانه حقوق بشر راه‌اندازی کنند اما مقام معظم رهبری با درایت و تیزبینی خاصی اعلام کردند که به هیچ عنوان زیر بار تحریم‌ها نمی‌رویم و در صورت اعمال تحریم ها به فعالیت‌های هسته‌ای خود ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه محال است که ایران دوباره رابطه‌ای با آمریکا برقرار کند، تصریح کرد:برای اینکه بتوانیم در مقابل دشمنان کشور را به اقتدار برسانیم باید اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را تحقق بخشیده و با تکیه بر توان داخلی از مصرف کالاهای غربی خودداری کرده و تولیدات داخلی خود را رونق ببخشیم و در این مسیر از دو بال علم و تقوا برای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی بهره ببریم.

خطیب جمعه اردبیل با گرامیداشت روز تاسوعای حسینی گفت: اردبیلی‌ها در عشق و ارادت به حضرت عباس(ع) که روز تاسوعا روز علمدار کربلا بوده، شهره آفاق بوده و در این روز بزرگ فریاد وفاداری و ارادت خود را به سقای کربلا اعلام می‌کنند.

ارسال نظرات