صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 11 May 2023
امام‌جمعه نهاوند گفت: یکی از راه‌های مقابله با دشمن حضور در راهپیمایی‌هایی مانند روز 13 آبان است تا دشمنان انقلاب اسلامی پیام شما از این حضور را دریافت کنند و چشم طمع به جوانان این مرزوبوم نداشته باشند.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۷۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: دانش آموزان و دانشجویان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان امسال بیعت مجددی با مقام معظم رهبری و آرمان‌های بزرگ امام خمینی (ره) خواهند داشت.

وی اظهار کرد: فلسفه شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران مقابله با ظلم و استکبار جهانی است و باید همواره به این مبارزه علیه استکبار جهانی ادامه دهیم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز آمریکا به‌عنوان نماد بارز و عینی استکبار جهانی سعی در نفوذ و انحراف جوانان از مسیر انقلاب دارد که باید دانش آموزان و نسل جوان ما در این زمینه آگاه باشند و به دشمن اجازه نفوذ و فتنه‌انگیزی در کشور را ندهند.

وی گفت: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و با رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری به کشوری عزتمند و بااقتدار در دنیا تبدیل‌شده است که این اقتدار مرهون مقاومت جانانه مردم در مقابل استکبار جهانی است.

مغیثی اظهار داشت: روز 13 آبان به‌عنوان یک روز ملی مبارزه با استکبار ثبت‌شده که دلیل آن سه رویداد مهم دستگیری و تبعید حضرت امام در سال 43، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) است.

وی عنوان کرد: مبارزه ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار مربوط به یک‌زمان مشخص نیست و تا زمان زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمن استکباری که از همه ترفندها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده است سعی دارد با تهاجم فرهنگی خود جوانان ما را نسبت به اهداف و آرمان‌های انقلاب بی‌تفاوت کند و با ایجاد خلل در باورها و عقاید اهداف شوم خود را در کشور پیاده کند.

وی گفت: یکی از راه‌های مقابله با دشمن حضور در راهپیمایی‌هایی مانند روز 13 آبان است تا دشمنان انقلاب اسلامی پیام شما از این حضور را دریافت کنند و چشم طمع به جوانان این مرزوبوم نداشته باشند.

مغیثی اظهار داشت: به امید خدا مردم ایران اسلامی و به‌تبع آن مردم نهاوند فردا حضور پرشوری در راهپیمایی خواهند داشت و جواب مستکبران عالم را با فریادهای مرگ بر امریکا خواهند داد.

وی بیان کرد: امسال با توجه به شرایط منطقه و موضوع نفوذ آمریکا در منطقه، مردم ایران باید شعارهای مرگ بر امریکا را کوبنده‌تر و قوی‌تر از همیشه سر بدهند تا مجدداً استکبار جهانی را ناامید کنند.

امام‌جمعه نهاوند در پایان از همه اقشار جامعه و مردم مومن و انقلابی نهاوند برای حضور گسترده در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات