صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: کلیدواژه حفظ انقلاب و استمرار آن اعتقادات و دین‌باوری است که هرگاه از بین برود مشکلات ما شروع خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۱۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حجت‌الاسلام حسین دشتی صبح امروز در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: سپاه انسان‌های پاکی چون قاسم سلیمانی را در خود جای‌ داده است که روزی یک جوان کرمانی بود و در صحنه جنگ نقش‌آفرینی می‌کرد و با تهذیب نفس و توانمندی فکری و اعتقادی که پیدا کرد، توانست خوش بدرخشد و پله‌های اعتقادی را به‌سلامت طی کند.

وی افزود: قاسم سلیمانی نماد رشادت و پرچم مبارزه با ظلم و سرباز فداکار ایران اسلامی است، که روح خدایی و دل دریایی او ناشی از ایمان و اعتقاد راسخش به خدای تبارک‌ و تعالی است.

دشتی تصریح کرد: ریشه درونی معنویت، تقوا و پرهیزکاری برگرفته از دین، اگر بر شخصیتی حاکم شود آینده‌اش به‌واسطه آن تضمین خواهد شد و اگر دین در وجود کسی سبک شود به‌طور حتم آن فرد نسبت به همه‌چیز معترض خواهد بود.

وی بیان داشت: زمانی فضای حاکم بر جامعه فضایی شهادت‌طلبانه است و انسان از جان خویش می‌گذرد که ارزش‌ها بر وجود او حاکم بوده و معتقد به‌تمام‌ معنا به دین و معنویات باشد.

دشتی گفت: حرکت انقلابی ملت ایران دیروز به رهبریت امام راحل به وجود آمد و امروز به رهبری مقام معظم رهبری ادامه دارد و در این راه و مسیر انسان‌های پاک و انقلاب ایستادگی کردند تا پرچم انقلاب در جهان برافراشته شود و دیدگان ملت‌های آزادی‌خواه جهان حرکت انقلابی ملت ایران را ببینند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: کلیدواژه حفظ انقلاب و استمرار آن اعتقادات و دین‌باوری است که هرگاه از بین برود مشکلات ما شروع خواهد شد.

وی افزود: آنچه ما را می‌ترساند به‌طور مطمئن اسرائیل، آمریکا و داعش نخواهند بود و خطرناک‌تر از همه این‌ها که همواره رعب آفرین بوده بی‌حجابی است که از بمب داعش خطرناک‌تر بود و مستقیم دین ما را هدف قرار داده است.

دشتی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم چراغ انقلاب همواره روشن باشد باید در حفاظت و حراست از دین و اعتقادات و باورهای دینی‌مان بکوشیم که اگر خدای‌ناکرده تضعیف شود فیتیله انقلاب پایین کشیده می‌شود.

وی تأکید کرد: همین عزاداری‌های ماه محرم بقای دین و تقویت باورها را فراهم می‌کند و نباید از زیادشدن آن بترسیم.

دشتی گفت: بعضی‌ها خودشان را در طیف عقلا قرار می‌دهند و با شعار «مرگ بر آمریکا»، مشکل‌ دارند و ما را احساسی به‌حساب می‌آورند، در حالی‌که شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر مستکبر»، حرف حساب ما بوده، چه آنها بخواهند و چه نخواهند.

وی افزود: برای اینکه برجام به نتیجه برسد باید دولتمردان ابلاغ 9 ماده‌ای رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار دهند و برای دفع ضررهای دشمنان پایبندی بر اصول و ارزش‌ها و حرکت انقلابی استقامت داشته و آن را حفظ کنند.

دشتی گفت: دشمن با تکیه‌ بر پسا برجام به دنبال تغییر در نگرش و فکر مسئولین و تأثیرگذاری بر تصمیمات است و این شگرد جدید دشمنان که کشت و کشتار در آن نیست، بسیار خطرناک است.

وی خاطرنشان کرد: همین‌که می‌بینیم عده‌ای نمی‌خواهند در 13 آبان که روز مبارزه با استکبار است، شعار «مرگ بر آمریکا»، گفته نشود گواهی بر ادعای ما بوده که دشمنان می‌خواهند فکر و نگاه‌ها را تغییر دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: پرچم بصیرت در دست مقام معظم رهبری است و اگر ما می‌خواهیم انقلاب حفظ شود باید این پرچم را نگه‌داریم و نگذاریم تفکرات دشمن‌ شاد کن توسط عده‌ای تبلیغ شود و برای این امر فقط بصیرت است که جلوی این حرکت غلط را سد خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات