صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 13 August 2023
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه فراگیربودن فرهنگ بسیجی در یزد، گفت: 347 هزار نفر در اقشار مختلف بسیج یزد ساماندهی شدند.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۹۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سردار اکبر فتوحی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد، با اشاره به اینکه بسیج سیاسی است ولی سیاست‌زده نیست، اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، بسیج سیاسی کار، جناحی، بی‌انضباط نیست و عمیقا متدین است.

وی با اشاره به اهمیت جذب حداکثری در بسیج، گفت: فرهنگ بسیجی باید در تمام اقشار و زوایای مختلف زندگی مردم رواج پیدا کند چرا که این فرهنگ نقش مهمی در تعالی و پیشرفت زندگی انسان‌ها ایفا می‌کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه بیش از 23 میلیون و 800 هزار نفر در کل کشور در عضویت بسیج هستند، گفت: در استان یزد هم 347 هزار نفر پرونده بسیجی دارند و با بسیج مستضعفین در حال همکاری هستند.

فتوحی خاطرنشان کرد: این آمار نشان می‌دهد که از هر سه نفر بیش از یک نفر مردم یزد بسیجی هستند و در بسیج پرونده تشکیل داده‌اند، البته از یک دید تمام مردم یزد بسیجی هستند و هر کجا نظام تهدید شود همه حضور دارند اما این تعداد در پایگاه‌های مقاومت، حلقه‌های صالحین، گردان‌ها و اقشار بسیج ساماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در هر کجا که لازم است به عنوان نیروی مومن به اسلام و انقلاب، مخلصانه و داوطلبانه بدون چشم‌داشتی مادی وارد میدان شده و منشا برکت و رحمت برای مردم می‌شود، افزود: واقعیت این است که عرصه خدمات و فعالیت‌های بسیج آنچنان گسترده است که امکان دسته‌بندی و گزارش آن به طور جامع و کامل امکان‌پذیر نیست.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری، بسیج وارد میدان شده و فعالیت‌های مهمی را برای جامعه به مرحله اجرا در آورده است و در یک نگاه کلی برکات بسیج برای کشور و انقلاب که در راستای تعالیم انقلاب انجام می‌شود را می‌توان در چهار محور عمده دسته‌بندی کرد.

فتوحی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، تربیتی، خدمات‌رسانی به مردم و رفع محرومیت‌ها و همچنین حفظ آمادگی رزمی و فعالیت‌های نظامی این چهار محور را تشکیل می‌دهند که هر کدام از این محورها هم بسیار گسترده هستند.

وی با بیان این مطلب که بسیج یک ظرفیت پایان‌ناپذیر و دائمی مردمی است، گفت: فعالیت بسیج موقت نیست همانطور که قرآن مجید هم موقت نیست و بسیج هم برای حکومت جهانی اسلام فعالیت دارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس هم فرماندهان نظامی توانستند این ظرفیت را به خوبی مدیریت کنند و به وسیله این ظرفیت عظیم، 8 سال جنگ تحمیلی را در مقابل تمام ابرقدرت‌های جهانی و مستکبران دنیا با پیروزی پشت سرگذارند.

 

ارسال نظرات