صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - 12 November 2023
دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد؛
دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم گفت: جامعه ورزش و جوانان قم به مناسبت هفته بسیج مزار شهدای گمنام شهر پردیسان را غبارروبی و گلباران می‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۶۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی پارسانیا طی سخنانی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی توسط این اداره‌کل به اجرا در آمد که یکی از این برنامه‌ها به برگزاری آیین غبارروبی و گلباران مزار شهدای گمنام شهر پردیسان با حضور ورزشکاران و مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان قم اختصاص دارد.

وی در ادامه به برگزاری هشتمین جلسه شورای فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان در سال جاری اشاره کرد و افزود: در این جلسه با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و امور جوانان این اداره‌کل به همراه اعضای شورا تصمیمات خوبی در زمینه تحول و توسعه برنامه‌های فرهنگی حوزه ورزش اتخاذ شد.

دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: یکی از موضوعات مورد تاکید مدیریت اداره‌کل ورزش و جوانان تشکیل کمیته‌های فرهنگی هیئت ورزشی است که می‌تواند گام مهمی در پرداختن اصولی به مباحث فرهنگی در حوزه ورزش باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این شورا مقرر شد در مکاتبه هیئت‌های ورزشی استان قم نسبت به تشکیل کمیته فرهنگی در هر هیئت ورزشی اقدام شده و مسئول کمیته فرهنگی هیئت‌ها از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره‌کل معرفی و منصوب شود.

پارسانیا ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد بخشی از اعتبارات ورزش با نظر معاونت فرهنگی و امور جوانان به برنامه‌های فرهنگی هیئت‌های ورزشی استان قم تعلق گیرد و یکی از آیتم‌های ارزیابی هیئت‌های ورزشی توسط معاونت توسعه امور ورزش در ارزیابی پایان سال، بررسی چگونگی اجرای شاخص‌های فرهنگی با نظر معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره‌کل باشد.

وی اظهار کرد: از دیگر نتایج جلسه شورای فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم به مناسبت هفته بسیج، تخصیص اعتبار ویژه به هیئت‌های ورزشی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارائه گزارش آن به معاونت فرهنگی و امور جوانان بود.

دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم افزود: قرار بر این است که از امسال در پیش‌نویس تقویم سالانه فعالیت‌‌ها و برنامه‌های هیئت‌های ورزشی قم،‌ برنامه‌های فرهنگی هیئت‌ها گنجانده شود و با حضور مسئولان کمیته‌ فرهنگی هیئت‌ها به اجرا درآید.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر مصوبات هشتمین جلسه شورای فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان می‌توان به تهیه و تنظیم پیش‌نویس برنامه‌های فرهنگی ویژه حوزه ورزش برای سال 95 اشاره کرد که توسط بسیج ورزشکاران در بهمن‌ماه ارائه خواهد شد و درباره آن تصمیم‌گیری نهایی صورت می‌گیرد.

پارسانیا گفت: همچنین قرار است توسط معاونت توسعه امور ورزش این اداره‌کل به هیئت‌های ورزشی به منظور نصب پلاکارد، بنر و دیگر منابع اطلاع‌رسانی مناسبت‌های ملی و مذهبی سال ابلاغ شود و برنامه اجرایی همایش اخلاق در ورزش و فراخوان مقالات با محوریت اخلاق و معنویت در ورزش توسط بسیج ورزشکاران تهیه و در جلسه بعدی این شورا مطرح شود.



ارسال نظرات