صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - 26 June 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فردوس عدم همکاری دولت را به ضرر خودشان دانست وگفت: بسیج قطعا با برنامه ریزی بهتر و انسجام بخشی همراه با شناسایی عرصه ها و اولویت ها، سیاست های مقام معظم رهبری مبنی براقتصاد مقاومتی را روی زمین نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۷۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در سپاه فردوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری از فرماندهان گفت: هوشیاری و بیداری دائمی، شناخت تهدیدات به جهت آمادگی متناسب با نوع تهدید و شناخت دشمن از جمله مطالبات رهبری است که موجب می شود تا در مقابله با دشمن دچار مشکل وشکست نشد وبه موقع علیه دشمن اقدام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاطر نشان کرد: توجه جدی به فرمایشات وتدابیر رهبر وعملی نبودن تدابیر خواسته های معظم له ظرفیت عظیم وتاثیرگذاری در سطح جامعه دارد.

سرهنگ فلاحی در ادامه تاکید کرد: اقتصاد قوی با استفاده از ظرفیت ها وتوانمندی های درون کشور یعنی اقتصاد مقاومتی ،توسعه وتولید علم از طریق بسیج دانش آموزی ودانش جویی با برگزاری المپیاد های علمی ، شناسایی نخبگان وپشتیبانی وحمایت از آن ها از راه کارهای مقابله با نفوذ دشمن توسط بسیج است.

وی در ادامه حفظ روحیه ی انقلابی در جوانان را لازم دانست وگفت: از آن جایی که سعی دشمنان این است که جوانان ما را لا ابالی بار بیاورد و نسبت به انقلاب بی تفاوت کند تا روحیه ی حماسی وانقلابی را درآن ها بکشد لذا حفظ روحیه انقلابی گری در مردم وظیفه دیگر بسیج می باشد که این اهداف با برگزاری نشست های روشنگری در حلقه های معرفتی تربیتی وبصیرتی ویادواره های شهدا محقق می گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در ادامه در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: بسیج از همان ابتدا با توجه به فرمایشات وتاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی فعالیت های خوبی از قبیل راه اندازی کارگاه های زود بازده وکوچک در مناطق روستایی شامل پرورش قارچ خانگی،پرورش شتر مرغ ومرغ خانگی، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهی، پرورش کبک و... با پرداخت وام انجام داده واکنون نیز در حال انجام است.

سرهنگ فلاحی در ادامه تاکید کرد : پرداخت این گونه وام ها موجب دلگرمی وامید در جوانان ومردم عزیزشده واین فعالیت ها موجب شده است تا از مهاجرت روستاییان به شهر ها جلوگیری کند.

وی در ادامه در راستای خدمت رسانی ومحرومیت زدایی به خصوص اقتصاد مقاومتی اعلام آمادگی کرد وگفت: بسیج دارای تجربه بسیار خوبی در این راستا می باشد وآمادگی دارد تا از این ظرفیت وپتانسیل عظیم وتاثیرگذار در تمامی عرصه ها بیش از پیش استفاده گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در سپاه عدم همکاری دولت را به ضرر خودشان دانست وگفت: اگر دولت از این ظرفیت عظیم استفاده نمی کند خودش ضررکرده است ولی بسیج قطعا بابرنامه ریزی بهتر وانسجام بخشی همراه با شناسایی عرصه ها واولویت ها سیاست های مقام معظم رهبری مبنی براقتصاد مقاومتی را روی زمین نخواهد گذاشت.

جناب سرهنگ فلاحی در پایان مهم ترین برنامه فرهنگی ومذهبی سال جاری را مراسم باشکوه بازسازی واقعه غدیر دانست و گفت: این مراسم با هدف تبیین فلسفه ولایت برای مخاطبان، آشنایی بیشتر آحاد مردم به ویژه نسل جوان با واقعه غدیر، گسترش فرهنگ،ایجاد پیوندعمیق بین مردم وبه خصوص نسل جوان با ائمه اطهارعلیه السلام برگزار گردیده است.

ارسال نظرات