صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ - 19 July 2023
سرلشکر صفوی گفت: ماهیت و توانمند‌ی‌های مختلف بسیج برای آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی تبدیل به معمایی بزرگ و غیرقابل حل شده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۴۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارشخبرگزاری بسیج از اصفهان، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی صبح امروز در جمع بزرگ بسیجیان اصفهان در میدان امام علی(ع) اصفهان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در ابتدای صحبتم سلام مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا را به تک تک شما برادارن و خواهران بسیجی می رسانم.

وی افزود: فرمان تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذر توسط امام راحل بیانگر آینده نگری ایشان به حوادث و رخدادهای پیش روی انقلاب اسلامی بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: در چالش‌های 3 دهه اخیر، اگر بسیجیان نبودند، سرنوشت این انقلاب مشخص نبود.

وی بیان کرد: بسیجیان و پاسداران استان اصفهان طی 36 سال گذشته در آزادی سنندج و کردستان و هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های انقلابی بعد از آن کارنامه درخشانی از افتخارات را از خود نشان دادند و استان اصفهان را به قطب قدرت دفاعی و امنیتی ایران اسلامی تبدیل کرده است.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه هفته بسیج نماد همبستگی و ملت و وفاق اقشار مختلف ایران برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب است، بیان کرد: نیروها و تفکر بسیجی از مهمترین ارکان نظام در برابر انواع تهدیدات خارجی و تضمین کننده امنیت و آرامش مردم در سراسر کشور است.

وی با اشاره به ماهیت و توانمندی‌های بسیج گفت:ماهیت و توانمند‌ی‌های مختلف بسیج برای آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی تبدیل به معمایی بزرگ و غیرقابل حل شده است، به‌صورتی‌که تمامی محاسبات آن‌ها را برای تسلط بر ملت ایران خنثی کرده است.

سرلشکر صفوی در ادامه با تحلیل شرایط سیاسی و امنیتی منطقه، گفت:در این جنگ خانمان‌سوز، فقطدر سوریه 250 هزار نفر کشته شده‌اند و جمعیت 9میلیون نفری از سوریه و عراق آواره شده‌اند و برخی به خارج از شهر‌ها و برخی‌ها به شهرهای امن مانند بغداد و دمشق پناه آورده و زیر چادر با وضعیت اسف باری زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: در این جنگ ناعادلانه دو جبهه وجود دارد. در یک جبهه به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی، عربستان، ترکیه و اردن و در جبهه دیگر به رهبری ایران، روسیه، عراق، سوریه و حزب‌الله لبنان قرار دارند.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به هدف قرار داده‌شدن هواپیمای نظامی روسیه توسط ارتش ترکیه اظهار داشت:حادثه اخیر و زدن هواپیمای سوخو 24 روسیه در فضای سوریه، اگر چه یک حادثه تاکتیکی است ولیکن تبعات استراتژیکی پیدا خواهد کرد و مطمئناً در این حادثه ترکیه ضرر خواهد کرد، چراکه علاوه بر کمک پنج‌ساله به تروریست‌های اجاره‌ای و ایجاد نا‌امنی در سوریه و عراق، در این حادثه مرتکب اشتباه استراتژیک شده است و قطعاً این موضوعات برای ترکیه هزینه بالایی در پی خواهد داشت.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رمز اثرگذاری و ماندگاری بسیج گفت:رمز موفقیت و ماندگاری و اثرگذاری بسیج، قدرت انعطاف‌پذیری آن متناسب با نیازمندی‌های انقلاب و کشور و حضور در عرصه‌های سازندگی، علمی، فرهنگی و دفاعی و امنیتی است.

سرلشکر صفوی با اشاره به انتظارات از بسیج خاطرنشان کرد:از بسیج انتظار می‌رود تا در جلوگیری از انحرافات در جامعه با به‌کارگیری ظرفیت عظیم خود در حوزه‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی پیشگام باشد ودر محیط‌های کاری مانند مدرسه و دانشگاه و در محلات و روستا‌ها و کارخانجات، نقش آفرینی فرهنگی کند.

انتهای پیام/ 63042 /


ارسال نظرات