صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۲ تير ۱۴۰۲ - 23 June 2023
فرمانده سپاه تاکستان گفت: گسترش آوازه خوانی زنان نمونه ای از نفوذ دشمن است و کسانی که این موضوعات را دنبال می کنند به دنبال تحقق کدام یک از فرامین الهی هستند.
کد خبر: ۸۶۰۶۳۰۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

 

سرهنگ مسلم لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از تاکستان تصریح کرد: متاسفانه آوازه خوانی زنان در کنسرت به مهم ترین موضوع فرهنگی ما تبدیل شده کسانی که به الویت های رهبری توجه نمی کند به جامعه ما خیانت می کند و مهم ترین ضربه در موضوعات فرهنگی می زنند.

وی گفت: گسترش آوازه خوانی زنان نمونه ای از نفوذ دشمن است و کسانی که این موضوعات را دنبال می کنند به دنبال تحقق کدام یک از فرامین الهی هستند.

وی تصریح کرد: کسانی در موضوعات فرهنگی به دنبال رواج ابتذال فرهنگی هستند به عنوان یک مسئول تحت نفوذ دشمن هستند که گسترش آوازه خوانی زنان نمونه از این نفوذ به دنبال تحقق کدام یک از فرامین الهی هستند که در این میان برخی به دنبال افزایش سرعت اینترنت در کشور هستند به دنبال افزایش این موضوعات ناهنجاریها هم افزایش پیدا خواهد کرد.

نوجوانان و جوان ما اگر بدون اگاهی و آموزش در فضای مجازی حرکت کنند اعتقادات و ایمان آنان سس خواهد شد،باید از در اختیار کذاشتن فضای پر حجم مجازی دقت کنند زندگی ها در جهت منفی دگرگون خواهد کرد.

این مسئول با اشاره به ارتباطاعات ناسالم موبایلی در فضای مجازی عنوان کرد: متاسفانه ایران یکی از سه کشوری است که بیشترین مراجعات به سایت های مستهجن را دارد که تاثیر گذاری این پدیده های اجتماعی در اجتماع بروز و ظهور می کند.

وی ادامه داد: اگر واقع بینانه تر به معادلات اجتماعی نگاه کنیم آن چیزی که ما را در برابر ویروسهای اجتماعی واکسینه می کند مساجد هستند ارتباط با اخلاق و عمل کردن به منویات رهبری مردم را در جامعه مقاوم می کند.

فرمانده سپاه  ناحیه امام علی (ع) تاکستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر از این جنس است که میتوان جامعه خودمان را سالم نگه داریم، این قابلیت است که متاسفانه در مقام عمل دچار مشکل هستیم بی تفاوتی به ناهنجار های اجتماعی مبتنی بر آموزه های دینی ما نیست.

این مسئول گفت: متاسفانه با افزایش ناهنجاری در جامعه بی تفاوتی افراد به این ناهنجاری و پدیده شوم اجتماعی هم افزایش یافته است که باعث میشود ضد ارزش جای ارزش ها بگیرد و باعث افزایش طلاق که حلال تلخ در جامعه است شود که اگر دقت نکنیم اولین ضربه به خانواده ها وارد خواهد شد.

لطفی زاده در ادامه گفت: گشترش طلاق با افزایش خیانت به خانواده که درصدبالایی از این افراد ماهواه را عامل اصلی جدایی خود دانسته اند، که ناهنجاریها در متن جامعه تربیت صحیح و درست اسلامی را برهم می زند و یکی از دلایل نفوذ دشمن است.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج کارکردهای متعدد و مختلفی در این راستا دارد تصریح کرد: بسیج بار فرهنگی و مضوعات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و امنیتی بسیاری برای ترغیب نوجوانان و جوانان به سمت و سوی خود دارد.

وی گفت: ماموریت بسیج در حوزه اقتصاد، اقتصادی مقاومتی درموضوعات سیاسی با برپایی نشت های بصیریتی وروشنگری شاید یکی از مهمترین رویکردهای بسیج رویکرد اجتماعی است که در موضوعات اجتماعی ورود و حضور بسیج با فریضه امر به معروف و نهی از منکر صورت میگیرد تاثیرگذاری اجتماعی در متن جامعه از تاثیرات این امر مهم است. 

ماموریت همه بسیجیان در متن جامعه به انجام رساندن امر به معروف و نهی از منکر است

وی با بیان اینکه ماموریت همه بسیجیان در متن جامعه به انجام رساندن امر به معروف و نهی از منکر است بیان کرد: باید ضمن شناخت فریضه امر به معروف و نهی از منکر بدانیم جامعه و متن جامعه را چه موضوعاتی تخریب می کند، جامعه یعنی آحاد مردم که شامل دانشگاه مدرسه و غیره است.

وی یادآور شد: دشمن در گام اول در ترویج فرهنگ خود به دنبال منفعت مادی است تغییر شیوه زندگی مردم برای رونق بازار خود است،بیشترین واردات در کشور لوازم بهداشتی است که این نتیجه شیوه غلط زندگی غربی است.

کیفیت زندگی امروزه ما و کیفیتی که مد نظر دین مبین اسلام است متفاوت است

فرمانده سپاه تاکستان با اشاره به اینکه کیفیت زندگی امروزه ما و کیفیتی که مد نظر دین مبین اسلام است متفاوت است تصریح کرد: دشمن به دنبال علایق مردمی در سبک زندگی است که به واسطه آن لوازم خود را توزیع می کند در اجتماع نفوذ عمیق فرهنگی در جامعه و ایجاد یک فاصله بین هویت اصلی اتفاق می افتد و معضل بحران هویت جوان امروزی دچار بحران می شود اگر آگاه سازی درستی از سوی نهاد ها صورت نگیرد در جامعه ما دچار مشکل خواهیم شد.

وی در پایان گفت: باید دقت کنیم درجامعه اگر اخلاق و دین داری در آن ساری و جاری باشد همان چیزی که ما برای زمینه سازی می کنیم و اگر ارداه انقلابی و دینی و وجود یک رهبر در مقابل دسیه ها نباشد خواست دشمن قالب خواهد شد.

7001/ت30/ب

ارسال نظرات