صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
استاندار یزد با اشاره به ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها گفت: نخبگان دانشگاهی نقشه راه رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی را ترسیم کنند.
کد خبر: ۸۶۰۹۴۲۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سیدمحمد میرمحمدی شامگاه یکشنبه در سیزدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان یزد با بیان اینکه توجه به بحث ارتقای علم و پژوهش به عنوان اصلی‌ترین ارکان دانایی بین جوانان ضروری است، اظهار داشت: آگاهی نقش مهمی در پیشبرد اهداف سیاسی، علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه دارد.

استاندار‌ یزد با اشاره به ضرورت احساس مسئولیت در برابر سیاست‌های نظام گفت: تقسیم و توزیع کار از جمله مهم‌ترین راهکارهای رسیدن به پیشرفت علم و استفاده از ظرفیت‌های موجود است.

میرمحمدی استفاده از استعدادهای بومی جوانان در راستای ارتقای توانمندی‌های علمی و پژوهشی را ضروری دانست و بیان کرد: دوران دانشجویی از جمله فرصت‌های مناسب در راستای کسب دستاوردهای بزرگ علمی و پژوهشی است.

وی با اشاره به اهمیت تولید، گسترش و انتقال علم به منظور پیشبرد اهداف کلان نظام اسلامی در جامعه جهانی تصریح کرد: حضور فعال و مستمر دانشجویان در پژوهشکده‌های علمی و پژوهشی نقش مهمی در تولید و استفاده از فناوری‌های جدید دارد.

وی توجه ویژه به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تعیین وظایف در راستای رسیدن به چشم‌انداز نظام انقلاب اسلامی را، ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تکیه به تولید و دانش بومی از جمله اهداف اقتصاد مقاومتی است که، نظام جمهوری اسلامی ایران را در برابر تمام تنش‌های اقتصادی داخلی و خارجی مقاوم می‌کند.

استاندار یزد ادامه داد: تشکیل گروه‌های تخصصی و کاربردی به منظور اجرای صحیح و کامل ابعاد مختلف مقوله اقتصادمقاومتی از جمله مهم‌ترین وظایف دست‌اندرکاران نظام اسلامی در عصر امروز است.

میرمحمدی با اشاره به اهمیت نقش نخبگان علمی و پژوهشی در تدوین نقشه راه رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دستاوردهای هسته‌ای نظام اسلامی ایران نتیجه رشادت و ایثارگری‌های نخبگان و دانشمندان بومی است.

وی استکبارستیزی را از جمله مهم‌ترین اعتقاد و اصول نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: دشمنی با استکبار و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی مستکبران جهانی ضروری است و هیچ ارتباطی با بحث برجام ندارد.

میرمحمدی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به بحث نفوذ ادامه داد: آگاه بودن و احساس مسئولیت اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و دانشجویان نسبت به مسائل مختلف و مواضع نظام در موضوع‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ضروری است.

وی مشارکت مردمی را از جمله مهم‌ترین عوامل از بین رفتن توطئه‌های دشمنان و نفوذ به نظام اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ مطالبه‌گری در جامعه اسلامی ضروری است.

وی با بیان اینکه تفکر و تعالی اندیشه از دیگر راهکارهای توسعه دانش بومی بین جوانان به ویژه دانشجویان است، اظهار داشت: دانشگاه‌ها با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و بیان نظرات آزادنه به مراکز تبادل نظرهای مختلف تبدیل شوند.

 

ارسال نظرات