صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - 18 July 2023
امام جمعه بخش بهمن با اشاره به مسئولیت سنگین شوراي نگهبان، در احراز صلاحيت افراد داوطلب برای انتخابات آینده، گفت: متأسفانه، عده ای با تخریب و تضعیف شورای نگهبان، برای ایجاد فتنه ای جدید تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۷۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازسرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن، با نزدیک شدن به سالروز فتنه 88، که 8 ماه کشور را دچار التهاب کرد، اظهار کرد: این جریان برنامه اي مدون از سوي دشمنان خارجي جهت براندازي نظام بود، که خوشبختانه با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم بصیر، نقش برآب شد.

فتنه گران هوس فتنه نکنند که حماسه 9 دی تکرار می شود
حجت الاسلام علیزاده افزود: کساني که در هر لباس و منصبي و به هر نحوي از سران فتنه و دست اندرکاران فتنه دفاع کرده و درصدد رفع حصر آنها می باشند، بدانند که باید از اين اعمال ننگين دست بردارند و يا منتظر خشم انقلابي مردمي که حماسه نهم دي را آفريدند، باشند و هوس فتنه‌انگيزي نکنند.


علیزاده بیان کرد: اين گناه بزرگ سران فتنه و عوامل آنها که آثار آن همچنان در جامعه ما موجود است، قابل بخشش نیست. چگونه امروز کسانی حرف از بیگناهی و آزادی این فتنه گران می زنند، در حالی که خودشان در مقابل کوچکترین توهین و بی احترامی، حاضر به بخشش و گذشت نیستند.


وی گفت: اما بصیرت و آگاهی ملت در حماسه عظیم مردمی و اقدام خيره کننده دفاع از ولايت و قانون اساسي در روز 9 دی همان سال، که امروز ته مانده گان سطل زباله فتنه درصددند، آن را ناچيز جلوه دهند، نشان داد؛ هر کجا ارزش هاي انقلاب، آرمان هاي امام راحل و منويات مقام معظم رهبري در خطر باشد، مردم با تمام وجود در مقابل دشمنان خواهند ايستاد.


تضعیف و تخریب شورای نگهبان؛ فتنه است
خطیب جمعه مهردشت، ضمن هشدار به مردم در برابر فتنه هایی که در راه است، تاکید کرد: در حال حاضر عده ای به دلایلی دنبال تضعیف و خدشه دارکردن، جایگاه شورای نگهبان هستند. پس بدانید حماسه 9 دي زمانی زنده می ماند، که در برابر فتنه‏هاي احتمالي، آگاه، بصیر و روشن باشيم.


علیزاده با اشاره به مسئولیت سنگین نظارت شوراي نگهبان بر انتخابات و احراز صلاحيت افراد داوطلب، در هر انتخاباتی، تصریح کرد: متأسفانه، در آستانه هر انتخاباتي، شوراي نگهبان و صلاحيت اين نهاد در امر نظارت، مورد هجوم برخي از افراد و گروه‏هاي سياسي قرار مي‏گيرد.


عمده محورهای طراحی شده برای تخریب شورای نگهبان
این مقام مسئول ادامه داد: حملات عليه شوراي نگهبان قانون اساسي از چند ماه پيش، برای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای خبرگان، كليد خورده است. شاید در روزهاي آينده این هجمه ها بیشتر شود.


علیزاده عنوان کرد: تنها راه ورود اهل فتنه به این دو مجلس، تخريب و تضعيف شوراي نگهبان توسط آنها و حامیانشان می باشد. لذا وظيفه تمامي نيروهاي انقلابی و اسلامي و طرفدار حقوق مردم، مقابله با این جريان است.


هشدار جدی به مردم برای فتنه های آینده
امام جمعه بخش بهمن، همچنین در پایان گفت: اینکه امروز برخی از موضوع نظارت بر رهبری و شورایی کردن رهبری در قانون اساسی، دم می‎زنند و به دنبال این هستند، که شخصی را به عنوان جانشین رهبری نشانه دار کنند؛ فتنه دیگری است که تنها دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از آن سود می برند.

ارسال نظرات