صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - 13 September 2023
بیانیه سپاه حضرت عباس (ع) استان در خصوص 9 دی:
نهم دی حضور بصیرت و شور و شوق بود برای غلبه بر نفاق و ذلت و سرسپردگی به استکبار، که حماسه نه دی عظمتی بود برای نشان دادن خفت و خواری دشمنان در مقابل نظام مقدس اسلامی.
کد خبر: ۸۶۱۲۵۳۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به مناسبت سالروز حماسه 9 دی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: نهم دی ماه سالروز خروش سیل مردم ایران اسلامی برای زدودن غبار فتنه از چهره میهن ایران اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: نهم دی انقلابی عظیم در درون انقلابی الهی است که با توطئه نفاق تهدید شده بود.

در این بیانیه اشاره شده است: نهم دی حضور بصیرت و شور و شوق بود برای غلبه بر نفاق و ذلت و سرسپردگی به استکبار، که حماسه نه دی عظمتی بود برای نشان دادن خفت و خواری دشمنان در مقابل نظام مقدس اسلامی.

در این بیانیه نوشته شده است: سپاه حضرت عباس علیه السلام سالروز خروش و جوشش مردم ولایت مدار ایران اسلامی را بر امت بیدار و مسلمانان و دلدادگان انقلاب اسلامی تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال درخواست داردعزت و سربلندی مردم روشن ضمیر و آگاه را برای همیشه مستدام نموده و آتش قهر ملت را بر خرمن فتنه گران سر سپرده فرو بریزد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: نه دی سالروز تجدید بیعت ملتی شجاع ، دلاور و تاثیر گذار با مولا و رهبر خویش است که با دست خالی خود هیمنه و ابهت نظامی و سیاسی استکبار متظاهر و هزار چهره را در جوششی وصف ناپذیر در هم پیچیدند و علم وفای به عهد ابوالفضلی خود را بر بلندای عزت و اقتدار جهان برافراشتند.

در این بیانیه اضافه شده است: امروز که استکبار با نشستن بر سر میز مذاکره در صدد یافتن راهی برای نفوذ و شیطنت و تفرقه در جامعه ایران اسلامی است لزوم آگاهی و بصیرت و حدّت و دقت مردم بخصوص بسیجیان و دلسوختگان انقلاب بیش از پیش ضروری به نظر می رسد. بویژه که در آستانه دو انتخابات بسیار حساس و تعیین کننده هستیم انتخاباتی که می تواند نظام را برای همیشه تاریخ بیمه نماید.

در این بیانیه گفته شده است: ملت با بصیرتی که می داند استکبار و ایادی آن در صدد است به طرق متفاوت اقشار مختلف جامعه را تحت فشار قرار داده و آنها را مجبور به دل کندن از رهبری نمایند اما زهی خیال باطل که این مردم در مواقع بحرانی بوده ،که دلبستگی شان به نظام بیشتر شده و از میان همین فشار ها و تحریمها بوده که توانسته اند به بسیاری از موفقیت ها و فن آوریهای علمی و تکنولوژیک دست یابند و پرچم فتح و پیروزی را بر بلندای قله سرفرازی به اهتزاز در آورند.

در این بیانیه آمده است: سربازان حسینی و ولایت مدار سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه تاریخ ساز نهم دی سال 88 ، با تقدیر و تشکر از ملت بزرگ و ابوالفضلی ایران اسلامی بخصوص مردم عاشورایی استان اردبیل ، با آرمانهای امام و شهیدان، و امت اسلامی تجدید پیمان نموده و اعلام می دارد با چشمانی تیز بین و بازوانی قوی در اوج آمادگی رزمی و دفاعی ،تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(دامه برکاته) آماده است از کیان و ذره ذره خاک پاک و گلگون ایران اسلامی دفاع نموده و چون صاعقه ای آتشین بر فرق دشمن فرود آید.

ارسال نظرات