صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 03 August 2023
صدور حکم اعدام و خبر شهادت آیت الله نمر باقر النمر روحانی برجسته و رهبر شیعیان عربستان، توسط رژیم آل سعود و دستگیری دیگر علمای با نفوذ اهل تسنن و تشیع در عربستان موجبات تأسف و اندوه فراوان مسلمانان و سبب نگرانی جامعه ی جهانی و برانگیخته شدن خشم آزادی¬خواهان عالم و انسان¬های با وجدان پاک گردیده است.
کد خبر: ۸۶۱۶۳۱۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷

آیت الله شیخ نمر باقرالنمر روحانی صالح، مدافع حقوق مستضعفین، ساده زیست و مردمی بود که در مقابل رژیم مستبد، مرتجع و ظالم و ستمگری قیام کرد که تنها یک حرف و سخن به میان آورد و آن احیای حقوق از دست رفته مسلمانان عربستان در تعیین سرنوشت و رهایی از ظلم و ستم و اقدامات نا عادلانه بود. او همواره و بارها تأکید داشته که از گفتن کلام حق، بیم و واهمه‌ای ندارد حتی اگر در این راه بازداشت شده، وارد زندان شود و تحت شدیدترین شکنجه‌ها و آزارها و اذیت ها تا سرحد شهادت قرار گیرد. او بارها تأکید کرد که در خط اول رویارویی با ظلم و جور رژیم سعودی قرار می‌گیرد چون براین اعتقاد بود که بدون مبارزه و تلاش نمی‌‌توان به حقوق مورد نظر خود دست یافت و عدالتی در کشور برقرار نخواهد شد و شهروندان نمی‌توانند آزاد زندگی کنند.

او معتقد بود که رژیم دیکتاتور عربستان به جای حمایت از مسلمانان و مومنان واقعی به عنوان شریک سیاستهای سلطه جویانه امپریالیسم آمریکا و صهیونیزم بین الملل در منطقه نقش بازی می کند و به جای اینکه به داد مردم مظلوم فلسطین و سایر بلاد برسد در پنهان و آشکار به دنبال همکاری و تسلط ظالمان و مشرکان برجهان اسلام است و هرگونه صدای مظلومیت و عدالت خواهی که در داخل این کشور بلند شود بلافاصله با بدترین و سخت ترین شیوه های قرون وسطایی مورد شکنجه، آزار، زندان، حبس و با اعدام های کور و بی منطق سرکوب می گردد.

بدون شک با برخوردهای حذفی، خشن، یکسونگر و مطلق نگر نمی توان جلو رشد، آگاهی و بصیرت ملت­های مسلمان را گرفت و با چنین اقداماتی راه مبارزه بسته نخواهد شد بلکه راه را روشن تر از قبل می نماید. خون انسانهای صالح و باتقوا و آبرومند در پیشگاه الهی نه تنها باعث رسوایی چهره نفاق، حکام ظالم و مستبد آل سعود خواهد شد بلکه هر قطره خون این شهید والامقام و سایرشهدای دیگر منجر به آگاهی و بصیرت روزافزون امت اسلامی خواهد شد که بنیان ظلم و بیداد ظالمان زمان را از بیخ و بن برخواهد کند. به فرموده رسول اکرم(ص) " الملک یبقی مع الکفرولا یبقی مع ظلم" حکومت با کفر باقی می ماند اما با ظلم دوامی نمی آورد این جنایت ددمنشانه آل سعود نه تنها بر بقاء رژیم دیکتاتور و مرتجع تاثیری نخواهد داشت بلکه سقوط و فروپاشی آن را سرعت می بخشد. این اوج استیصال و درماندگی سینه چاکان آزادی بیان و کسانی است که با وجود حمایتهای همه جانبه از گروه های وهابی، سلفی و تکفیری در منطقه و بوجود آوردن حوادث وحشتناک انسانی اکنون خود را ناکام و سرخورده می بینند و در حالت اضمحلال و نابودی حتمی قرار خواهند گرفت .

مهندسین بسیجی استان مرکزی ضمن محکوم کردن این اقدام غیراسلامی، غیرانسانی، قرون وسطایی و مستبدانه مراتب تبریک و تسلیت شهادت این عارف، مجاهد نستوه و مبارز خستگی ناپذیر و مصلح امت اسلامی را به تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان عرض نموده و علو درجات و کسب مقام قرب الهی درجنات و در جوار رسول مکرم اسلام را از خداوند منان خواستار است.

ارسال نظرات