صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 21 June 2023
سربازان انقلاب باید توجه کنند در لبه تیز هجمه‌های خائنانه جهان کفر قرار گرفته‌اند و باید با افزایش آمادگی در چنین شرایطی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کنند.
کد خبر: ۸۶۱۶۹۱۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عضو گفتمان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی باید یاد عالم وارسته‌ای چون آیت‌الله نمر را پاس دارند، گفت: آیت‌الله نمر برای ترویج امر به معروف و احکام دینی اعدام شد.

حسن عباسی در همایش بزرگ گفتمان انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت شهید گرانقدر شیخ نمر در مسجد صاحب‌الزمان(عج) فقیه‌محله جویبار، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در جلسات بسیجیان و حزب‌اللهیان ولایی کشور باید از آن یاد شود، یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) بوده که اقتدار و عزت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌برکت نام همین بزرگان انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه بین همه مردم و مؤمنین و کسانی که در انقلاب اسلامی سهیم هستند نام بسیجیانی می‌درخشد که دوره‌های متعددی را از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران تاکنون مشاهده کرده اما هیچ خللی در اراده آنها برای دفاع از ولایت، انقلاب و ارزش‌های آن حاصل نشد، افزود: نکته مهم ارزشی و مزیت ارزش آفرین بسیجیان و این دسته از خانواده‌های شهدا و ایثارگران همین بخش است.

پژوهشگر و مدیر اندیشکده یقین با اشاره به اینکه در حقیقت باید جشنی برگزار شود تا از همه افراد به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران که 37 سال استقامت کردند و نه‌تنها کمر بسیاری از استوانه‌ها را شکستند بلکه با استقامت، شهامت و از خودگذشتگی خود کمر خیلی از دشمنان را خم کردند تجلیل شود، گفت: استقامتی سترگ در مقابل فتنه‌ها، توطئه‌ها و انحراف‌ها که نه‌تنها آنان را با لغزش روبه‌رو نکرده بلکه این استقامت و ایستادگی همچنان پای انقلاب، نظام و ولایت ادامه دارد.

عباسی با ابراز "با مروری بر مسائل گذشته باید نسبت به آینده توجه داشته باشیم" گفت: مهم‌ترین دلیل تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، علما و بزرگان دین مبین اسلام بر برخورداری از استقامت، توجه و بصیرت لازم در وضعیت کنونی جهان؛ ایجاد فضایی بوده که هیچ قانونی در آن حاکم نبوده و از همه مهم‌تر اینکه به وجود آورنده این فضایی که مردم و ملت‌های جهان در حال استشمام از آن هستند کسی نیست غیر از استکبار جهانی که با کشتار بی‌رحمانه مردم مسلمان و جنایت‌های غیرانسانی در دنیا و با پیروی از اصل حقوق بشر آمریکایی خود را کدخدای حاکمیت جهان می‌داند.

وی تصریح کرد: حاکمانی که هر جایی که دلشان خواست چپاول می‌کنند، غارت می‌کنند و جنایات متعددی مرتکب می‌شوند که این دسته از آدم‌کشی‌ها، جنایت‌ها و چپاول‌گری‌ها در نمادهایی مانند رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نقاط متعدد مانند عراق، پاکستان، افغانستان و سایر کشورها جلوه می‌کند.

پژوهشگر و مدیر اندیشکده یقین با اشاره به اینکه عالم وارسته‌ای چون شیخ نمر را که فقط جرم او امر به معروف و نهی از منکر بوده به‌جرم تروریست بودن به شهادت می‌رسانند، گفت: کسانی این عالم بزرگوار را به شهادت می‌رسانند و به او لقب تروریست می‌دهند که خودشان سرچشمه تروریست جهانی هستند، یعنی معادلات واژه‌ها هم وارونه است و قواعد و قوانین حاکم نیست.

عباسی افزود: معنای توحشی که امروزه استکبار و صهیونیسم در جهان ایجاد کرده‌, بدین معنا نیست که بتوانند در معادلات هم‌مرزی، قوانین و بسیاری از قوانین بین‌المللی با دیگران بنشینند و مشکلات را خاتمه دهند.

وی با تذکر نسبت به اینکه هر کشور و هر بخشی از مظلومین جهان اگر حواسشان نباشد که در چه شرایطی در دنیا در حال زندگی هستند با شکست روبه‌رو می‌شوند، گفت: ارباب جهانی با محاسبات علمی و بهره‌گیری از تفکرات اندیشمندان و دانشمندان متعددی در فضای امروز جهان در نگاه نظریه پردازی و در گفتمان‌های سلطه و سیطره جهان طراحی می‌کند.

پژوهشگر و مدیر اندیشکده یقین بیان داشت: دشمن در پس ناکامی در طرح توطئه‌های مختلف و یا عدم‌دستیابی به خواسته‌های نامشروع خود در طرح‌ریزی برای در سیطره در آوردن کشورهای جهان به‌ویژه کشورهای مسلمان و انقلاب اسلامی ایران، سناریوی نفوذ را در جامعه در درون ملت‌ها به‌ویژه در موضع انقلاب اسلامی طراحی کردند.

عباسی چرایی اجرای سناریوی نفوذ توسط استکبار و صهیونیسم به میهن اسلامی ایران را شکست گفتمان سلطه در مقابل گفتمان فرهنگ شیعی عنوان کرد و افزود: گفتمانی که استکبار قصد اجرای آن به‌عنوان گفتمان سلطه بر جهان در جریان تفکر تک‌قطبی خود طراحی کرده بود مقابل گفتمان فرهنگ شیعی که توسط امام خمینی(ره) و عنصر ولایت فقیه در ایران اجرا شد گفتمان جدیدی را مقابل گفتمان سلطه قرار داد که مهد آن در انقلاب اسلامی اجرا و توجه همه کشورها را به پیروی از این گفتمان و به‌سمت انقلاب اسلامی ایران جلب کرد.

وی تأکید کرد: سربازان انقلاب باید توجه کنند در لبه تیز هجمه‌های خائنانه جهان کفر قرار گرفته‌اند و باید با افزایش آمادگی در چنین شرایطی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کنند

ارسال نظرات